نحوه تنظیم رنگ تلویزیون؛ آموزش کامل تنظیم رنگ تلویزیون

isf-Expert

تنظیمات پیش فرض تلویزیون حالت استاندارد است. همه مقادیر در حالت اعمال شده توسط LG در کارخانه هستند.

این تنظیم به تلویزیون اجازه می دهد تا تصاویر را با رنگ های شدیدتر و واضح تر با روشنایی و کنتراست بیشتر نمایش دهد. به طور کلی، اگر دوست دارید به رنگ های عمیق نگاه کنید، این حالت کاملاً برای شما مناسب است.

اگر به صرفه جویی در انرژی علاقه دارید، حالت Eco گزینه شما خواهد بود. با این حال باید افت کیفیت ناشی از انتخاب این حالت را نیز در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید بهترین استفاده را از تلویزیون ال‌جی خود ببرید، استفاده از این حالت را توصیه نمی‌کنیم.

اگر گزینه FILMMAKER-Mode را انتخاب کنید، تلویزیون شما مطابق با مقادیر از پیش تعیین شده توسط کارگردانان تنظیم می شود. به عنوان مثال رنگ، نسبت تصویر یا نرخ فریم از جمله تنظیماتی هستند که با توجه به سلیقه کارگردانان اعمال خواهند شد. ایده این است که تصویر را تا حد امکان به نحوه فیلمبرداری نزدیک کنید.

برخلاف سایر حالت ها، isf-Expert امکان تنظیم کاملا مستقل تصویر تلویزیون را فراهم می کند. در این گزینه نورپردازی محیط نقش اصلی را ایفا می کند.

روش تنظیم رنگ تلویزیون ال جی

فوتبال

استاندارد

حالت FILMAST

اکو

هدف از این تنظیم نمایش واضح حرکات سریع است که آن را به گزینه ای ایده آل برای تماشای محتوای ورزشی تبدیل می کند.

واضح

مرحله اول: افتتاح تنظیمات

تلویزیون شما سعی می کند بهترین حالت تصویر ممکن را برای یک تجربه سینمایی ایجاد کند. برای بهبود تنظیمات تصویر تلویزیون ال جی بهتر است از این حالت در هنگام عصر یا زمانی که نور کمی در اتاق وجود دارد استفاده کنید.

بخوانید  Fortnite و My Hero Academia: چگونه اسلحه اسطوره ای Smash Deku را بدست آوریم

سینما

شما می توانید تنظیمات تصویر تلویزیون های ال جی را به روش های مختلف تنظیم کنید. بنابراین به راحتی می توانید سبک مورد نظر خود را از حالت های مختلف انتخاب کنید. نحوه انجام این کار در زیر نشان داده شده است.