امکان گپ صوتی Discord در آینده نزدیک به PS5 راه پیدا می کند

برخی از دیتامینرها اخیراً گزارش داده‌اند که نشانه‌هایی از گپ صوتی Discord در حال رفتن به پلی‌استیشن را مشاهده کرده‌اند. تصویری نیز در Reddit منتشر شده است که به نظر می رسد چت صوتی پلی استیشن 5 را در برنامه موبایل Discord ادغام کرده است. با توجه به اینکه مایکروسافت قبلاً پشتیبانی از گفتگوی صوتی Discord را به کنسول های ایکس باکس اضافه کرده است، دور از دسترس نیست که سونی بخواهد به زودی این ویژگی را در اختیار کاربران قرار دهد.

در این سال ها Discord به یکی از ابزارهای اصلی برای ارتباط کاربران کامپیوتر با یکدیگر تبدیل شده است. این سرویس به کاربران امکان می دهد در گروه های مختلف حضور داشته باشند و در فعالیت ها شرکت کنند. در گذشته تام هندرسون همچنین اعلام کرد که طرفداران برای ادغام دیسکورد و پلی استیشن 5 نیازی به صبر طولانی نخواهند داشت.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که اطلاعات جدیدی از روند ادغام کامل Discord با کنسول پلی استیشن 5 به بیرون درز کرده است. این اطلاعات نشان می دهد که طرفداران به زودی می توانند از چت صوتی Discord در کنسول نسل نهم سونی استفاده کنند. زمانی که سونی و دیسکورد همکاری خود را اعلام کردند، بسیاری از کاربران امیدوار بودند که در آینده ای نزدیک اعلامیه جدیدی در مورد عرضه Discord به کنسول PS5 منتشر شود.

اطلاعات جدید حاکی از آن است که گفتگوی صوتی Discord در آینده نزدیک برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.