انتشار پوستر جدید فصل چهارم سریال تو

نتفلیکس پوستر جدید کریسمس را برای فیلم هیجانی روانشناختی You با بازی پن بادگلی به اشتراک گذاشته است.

در خلاصه داستان مجموعه You آمده است: “وقتی جو گلدبرگ، یک کتابفروش باهوش، به طور اتفاقی با یک نویسنده مشتاق ملاقات می کند، عاشق او می شود. جو از اینترنت و رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای جمع آوری دقیق ترین جزئیات استفاده می کند. بیشتر محرمانه و نزدیکتر به این نویسنده؛ به طوری که یک خاطره دلپذیر و جذاب به سرعت به یک وسواس فکری تبدیل می شود و جو بی سر و صدا و عمد هر مانع و هر فردی را بر سر راه بر می دارد.

Berlanti Productions، Man Sewing Dinosaur، Alloy Entertainment و Warner Horizon Scripted TV در تولید این پروژه شرکت داشتند. گرگ برلانتی، سارا گمبل، سارا شاکر، لزلی مورگنشتاین، جینا جیرولامو و مارکوس سیگا آنها یکی از تهیه کنندگان اجرایی سریال تو هستند.

سریال You بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است کارولین کپنس ماجراهای جو گلدبرگ را دنبال می کند که به شدت شیفته هر دختری می شود که عاشقش می شود. سارا گمبل او به عنوان مجری این سری از تریلرهای روانشناختی که با گرگ برلانتی او مسئول توسعه آن بود.

پوستر جدید فصل چهارم سریال تو

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم که شبکه آنلاین نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل چهارم سریال You را به مناسبت کریسمس منتشر کرده است. این پوستر نقش آفرینی جو گلدبرگ قلم بد دنبال مارین بلامی با بازیگری تاتی گابریل این نشان می دهد. فصل چهارم در دو قسمت تقدیم بینندگان می شود و قسمت اول در 9 فوریه 2023 (20 بهمن 1401) و قسمت دوم در 9 مارس 2023 (18 مارس 1401) پخش می شود.

بخوانید  404: یافت نشد - GameSpot
تحریریه مجله بازی یک گیمر