امکان معرفی بازی جدید ماریو در نینتندو دایرکتز بعدی


پس از گذشت 6 سال از انتشار آخرین نسخه اصلی سری Super Mario، Shigeru Miyamoto اخیراً در مورد آینده این سری صحبت کرد.

آخرین نسخه اصلی و جدید از سری Super Mario Super Mario Odyssey بود که در سال 2017 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. از آن زمان، اسپین آف های مختلف و همچنین نسخه های بهبود یافته بازی های قدیمی این سری برای سوییچ منتشر شده است. اما طرفداران مشتاقانه منتظر معرفی یک بازی اصلی جدید در این سری هستند. بازی ای که شیگرو میاموتو اخیرا توضیح داد.

میاموتو در مصاحبه‌ای با Variety گفت: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که لطفاً منتظر نسخه بعدی Nintendo Directs باشید! در حال حاضر نمی توانم چیزی بگویم، اما ما هر چند ماه یک بار یک رویداد جدید نینتندو دایرکت داریم. پس منتظر آنها باشید.”

به هر حال مشخص است که هنوز جزئیات کمی در مورد بازی جدید ماریو ارائه شده است، اما با توجه به انتشار نسخه جدید سری Zelda در آینده، شاید نینتندو بعد از این بازی به سراغ سری Mario برود.در 6 سال پس از انتشار از Super Mario Odyssey، نسخه های پورت شده یا بهبود یافته این سری برای سوییچ منتشر شده است، مانند New Super Mario Bros U، Super Mario 3D All-Stars و Super Mario 3D World، و همچنین چندین اسپین آف از این مجموعه، مانند Yoshi’s Crafted World، و همچنین Luigi’s Mansion 3، Paper Mario: The Origami King و Super Mario Maker 2. علاوه بر این، فیلم Super Mario امروز منتشر خواهد شد.

به نظر شما بازی اصلی جدید ماریو چه زمانی معرفی می شود؟

بخوانید  کاهش توان مصرفی کارت‌های گرافیک RTX 4080 و 4070 در شایعات جدید