رتبه بندی پوسته های Battle Pass فصل 4 Fortnite

اما کدام پوسته Fortnite Chapter 4 Season 2 Battle Pass واقعا بهترین است؟ این احتمالاً چیزی است که ما هرگز نخواهیم توانست در مورد آن به توافق برسیم، زیرا این ترکیب از افراد عجیب و غریب مانند جوخه انتحار سلیقه های مختلف را برآورده می کند. اما در اینجا موضعی وجود دارد که چندان بحث برانگیز به نظر نمی رسد: مهم نیست که در زندگی واقعی چه جور آدم عجیبی هستید، این پاس نبرد دارای پوسته ای مناسب است.

این ستایش کوچکی نیست، با توجه به اینکه فصل 3 چقدر خوب می گذرد، نه اینکه به پاس عالی فصل 1 اشاره کنیم که به تازگی به پایان رسیده است. نه، این محدوده از Battle Pass واقعاً سطح بعدی است و مجموعه‌ای بی‌نظیر از هیولاها، موجودات و افراد جالب را ارائه می‌دهد. چندین پوسته در اینجا وجود دارد که می تواند باشد خیلی اگر در فروشگاه اقلام فروخته شود، محبوب است، اما همانطور که پاس نبرد ارائه می‌شود – به این معنی که همه و مادرانشان صاحب این پوسته‌ها خواهند شد – برخی از آنها در سال‌های آینده در بتل رویال همه‌جا حضور خواهند داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پس از یک فصل طولانی زمستانی، فصل 2 فصل 4 Fortnite آمده است تا جزیره بتل رویال را با یک گوشه نقشه کاملاً جدید الهام گرفته از ژاپن، تغییرات زیادی در گیم پلی بازی، و یک اسلحه کاتانا جدید که بهترین دوست شما خواهد بود، تکان دهد. دو ماه آینده اوه، و احتمالا بهترین پاس نبرد در تاریخ بازی، که با پوست مورد انتظار Eren Jaeger از Attack on Titan ارائه می شود.

بخوانید  انتخاب نویسنده لوکی و دکتر استرنج 2 برای نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers 6
تحریریه مجله بازی یک گیمر