کارگردان جان ویک می گوید که فرنچایز بعد از فصل 4 استراحت می کند

“من و کیانو قرار است به سفر طولانی به توکیو برویم، می‌خواهیم در اسکاچ بار هتل امپریال بنشینیم و بگوییم، “نظر شما چیست؟” ما چند ویسکی 20 ساله خواهیم داشت و ایده هایی را روی دستمال می نویسیم، و اگر این ایده ها باقی بماند، شاید یک فیلم بسازیم.”

John Wick: Chapter 4 در آستانه اکران در سینماها قرار دارد و انتظار می رود که درآمد بیشتری نسبت به فیلم قبلی داشته باشد. به این ترتیب، مردم در حال حاضر تعجب می کنند که آیا پنجمین فیلم جان ویک وجود خواهد داشت یا خیر. چاد استاهلسکی، کارگردان، در مصاحبه‌ای جدید درباره این موضوع صحبت کرد و گفت که او و کیانو ریوز، ستاره فیلم «فعلا تمام شده‌اند».

او اضافه کرد که مطمئن است استودیوی Lionsgate جان ویک “برنامه ای” برای آینده جان ویک دارد، اما او نمی داند که چیست یا نمی خواهد در مورد آن صحبت کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر John Wick: Chapter 4 همان طور که انتظار می رود اعداد بزرگی را انجام دهد، استاهلسکی گفت که با ریوز می نشیند، مشروب می نوشد و برای فیلم بعدی جان ویک برنامه ریزی می کند.

فراتر از سری جان ویک، استاهلسکی تعدادی پروژه دیگر از جمله فیلم Ghost of Tsushima و فیلم جدید Rainbow Six در دست ساخت دارد.

John Wick: Chapter 4 در 24 مارس اکران می شود و نقدهای اولیه بسیار قوی هستند. یک فیلم اسپین آف با بازی آنا دی آرماس به نام بالرینا نیز در دست ساخت است و ریوز قرار است نقشی کوتاه داشته باشد. فراتر از فیلم، لاینزگیت پیشنهادهایی برای یک بازی ویدئویی AAA John Wick ارائه کرده است.

بخوانید  AMD جزئیات جدیدی از فناوری FSR 3 را در GDC 2023 فاش کرد

استاهلسکی گفت: “ما به جان ویک اجازه استراحت می دهیم.” هالیوود ریپورتر.

تحریریه مجله بازی یک گیمر