در بازی های PS5 و Xbox Series X استفاده شده صرفه جویی زیادی کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مطمئن شوید که لیست زیر را برای بیشتر از معاملات مورد علاقه ما از فروش پیش پرداخت GameFly بررسی کنید، یا کاتالوگ کامل بازی های دارای تخفیف را در GameFly مرور کنید.

فروش مواد منفجره GameFly از قبل پخش شده است

و اگر هنوز از یک کنسول قدیمی استفاده می کنید، نگران نباشید. بسیاری از بازی های استفاده شده PS4 و Xbox One نیز دارای تخفیف هستند، از جمله Crisis Core: Final Fantasy VII – Reunion, پروتکل کالیستو، مرزهای صوتی، و بیشتر (توجه داشته باشید که قیمت ها ممکن است بین نسخه ها متفاوت باشد).

GameFly قبل از فروش هر بازی از قبل بازی شده را بررسی می کند تا مطمئن شود که به درستی کار می کند، بنابراین از خرید این بازی های دست دوم منصرف نشوید. کیس اصلی به اضافه همه درج‌هایی که با کپی‌های جدید ارائه می‌شوند را دریافت می‌کنید. با توجه به اینکه بسیاری از نسخه های جدید تا 60 یا 70 دلار هزینه دارند، این یک معامله است.

این یک راه عالی برای دستیابی به برخی از بزرگترین بازی های پلی استیشن و ایکس باکس در ماه های اخیر است، مانند خدای جنگ: راگناروک، که در PS5 به 45 دلار کاهش یافت فضای مرده بازسازی، که تنها 50 دلار در PS5 و Xbox Series X استفاده می شود. بازی استراتژی تاکتیکی جدید مارول، خورشیدهای نیمه شب، به 30 دلار کاهش یافت. نسخه های پیش خوانده شده از قلب های وحشی فقط با قیمت 50 دلار به فروش می رسند، که بهترین قیمتی است که برای اکشن-RPG شبیه به Monster Hunter اخیراً منتشر شده توسط EA دیده ایم.

بخوانید  قابلیت کنترل نور RGB بدون نیاز به نرم افزارهای دیگر در ویندوز 11

به دنبال پر کردن برخی از شکاف های قفسه بازی های خود هستید؟ GameFly دارای تعداد زیادی بازی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس است | s با قیمت کاهش یافته در فروش مواد منفجره از قبل پخش شده استفاده شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر