ترفند ها و مقالات اینستاگرام

مجموعهای که خود را بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام میداند، حتماً باید پاسخگوی سوالات کاربران و خریداران باشد. بهترین استراتژی برای افزایش فالوور، خرید فالوور اینستاگرام است چون زمانی که تعداد فالور های شما زیاد باشند مردم نیز ترغیب می شوند تا شما را فالو کنند. با وایرال شدن ویدیوهای پیجتان و افزایش بازدیدهای آنها، افرادی که به سبک و موضوع کارتان علاقهمند باشند، وارد پیجتان شده و شما را فالو میکنند. که ممکن است از سمت اینستاگرام بلاک شوید و یا حتی پست های شما وارد اکسپلور نشود و یا اینکه حتی در صفحه افرادی که شمارا فالو کرده اند پست شما دیده نشود. این امکان باعث میشود تا حساب کاربری نوید افکاری برای همیشه در اینستاگرام باقی بماند، با این وجود ارسال پیام خصوصی ممکن نیست اما کاربران میتوانند زیر پستهای این حساب نظرات خود را بنویسند. مطمئنا اولین سوالی که در ذهن هر فرد ایجاد میشود این است که لست سین اینستاگرام دقیقا آخرین زمان بازدید کاربر را برای چه کسانی نمایش خواهد داد؟ اما آیا امکان غیر فعال کردن یا بهتر بگوییم مخفی کردن لست سین یا آخرین زمان بازدید در اینستاگرام (Show Activity Status) وجود دارد؟

خرید بازدید ویدیو در این شبکهی اجتماعی نیازمند رعایت نکات خاص خود است. از آنجایی که قصد ما تنها فروش ویو به شما نیست، سعی داریم با مرور این نکات مسیر رشد را به شکل دقیقتری به شما نشان دهیم. با استفاده از همین چهار مرحله ساده، به راحتی می توانید آخرین زمان آنلاین بودن خود را در اینستاگرام مخفی کرده و به این ترتیب دوستان شما نتوانند آخرین فعالیت شما در اینستاگرام را مشاهده نمایند. همراه با بالا رفتن میزان بازدیدکننده، کاربران جدید نیز صفحه شما را دنبال کرده و نسبت به محتواهایی که شما تولید میکنید، اشتیاق نشان میدهند. ✅ هر سفارش بازدید فقط برای یک پست است و لازم است هنگام سفارش، لینک پست را وارد کنید. ✅ برای پستهای آلبومی (یک پست شامل چند ویدیو یا عکس) بازدید تعریف نمی شود، می توانید برای این پستها از بخش افزایش لایک اینستاگرام، لایک سفارش دهید. در هنگام پر کردن فرم خرید بازدید ویدیو اینستاگرام، یک ایمیل معتبر که به آن دسترسی دارید وارد کنید.

بعد از آنکه تعدادی محتوای زیبا و جذاب تولید کرده و در پیجتان قرار دادید، زمان آن میرسد که با خرید بازدید تخته گاز به سمت ترند شدن و رسیدن به اکسپلور پیش برویم. مشابه این قابلیت را پیشتر در تلگرام مشاهده کرده ایم. زمانی که شما بتوانید مخاطبان پستهای خود را بالا ببرید، در میان آنها مخاطبان واقعی و دائمیتان به سمت شما جذب میشوند. با خرید ویو اینستاگرام از حسابهای واقعی، پستهای شما به سرعت مورد توجه قرار میگیرند. به قسمت پروفایل خود مراجعه کنید . هر دو شما در دو قسمت جدا نمایش داده خواهید شد و بدین ترتیب میتوانید خود را به مخاطبان طرف مقابل معرفی کنید. روی صفحه اسکرول کنید تا گزینه show activity status را پیدا کنید . یکی از راه ها ایجاد یک آدرس ایمیل خاص برای کارمندان است تا عکس ها، ویدئو های کوتاه،memes و hyperlapses و چیزهای دیگر خود را ارسال کنند. همچنین می توانید هشتگ ها را با هم ترکیب کنید و به وسیله ی آنها داستان خود را در کپشن بنویسید و یا اینکه در کنار هشتگ های قدیمی و معروف، از هشتگ های جدید استفاده کنید تا توجه کاربران را بیشتر به صفحه ی خود جلب کنید. خرید بازدید به شما کمک میکند تا بخش قابل توجهی از مسیر پیشرفت را در مدت زمان کمی طی کنید.

بخوانید  راهنما و آموزش جامع بازی Call Of Duty Warzone

اما تا پیش از این لست سین (Last Seen) یا آخرین زمان بازدید در اینستاگرام وجود نداشت و کاربران این اپلیکیشن نمیتوانستند آخرین زمان بازدید یکدیگر را مشاهده کنند. افرادی که اصطلاحا لست سین خود را می بندند دیگر قادر به مشاهده آخرین زمان آنلاین بودن سایر کاربران (آن هایی که این قابلیت را غیر فعال نکرده اند) نخواهند بود. بنابراین لست سین اینستاگرام به گونهای تنظیم شده که همه فالوورهای شما قادر به دیدن آخرین زمان بازدیدتان نخواهند بود. ۴. با انتخاب هرکدام از کاربران بلاک شده به صفحه پروفایل هدایت میشوید و سپس قادر به آنبلاک کردن او خواهید بود. برای کپی کردن لینک ویدیو، ویدیوی مورد نظر را در برنامه اینستاگرام باز نموده و سپس از منوی پایین ویدیو گزینه کپی لینک ویدیو را انتخاب نمایید.

شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام اخیرا قابلیت جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده است که به کمک آن کاربران می توانند زمان آخرین فعالیت (Last Seen) فالوورها یا کسانی که با آن ها چت داشته اند را ببینند. تمام کاربرانی که شما آن ها را دنبال کرده باشید یا به بیان دیگر فالویینگ های شما. تمام کاربرانی که از طریق دایرکت به آن ها پیام داده باشید. اما احتمالا آن کاربرانی که با این هشتگها به سمت صفحه شما کشیده میشوند ربات یا صفحاتی باشند که خودشان هم به دنبال فالوور هستند و انتظار دارند که شما هم آنان را دنبال کنید. اگر حضور شما در اینستاگرام آنچنان که انتظار دارید قوی نیست، شاید وقت آن رسیده باشد که یاد بگیرید چگونه استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را برای به دست آوردن و افزایش فالوورهای واقعی در اینستاگرام تغییر دهید. البته تقلید کامل از روشهای رقیبانتان درست نیست ولی میتوانید راجع به کارهایی که آنها برای بالا بردن سطح تعامل با کاربران انجام میدهند، نکاتی یاد بگیرید. البته این قابلیت میتواند تنظیمات مخصوص خود را داشته باشد.

بخوانید  معرفی فصل جدید کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile season 7: New vision city گیمفا | 1gamer
این موضوع سبب میشود افرادی که در حال حاضر با شما در ارتباط هستند، شما را بهآسانی در صفحات اجتماعی پیدا کنند. در حالی که این ویژگی عمدتاً برای کاربران اینستاگرامی طراحی شده است که دارای مشکل بینایی هستند، برای سئو نیز کاربرد دارد. اگر کاربران توسط محبوبیت پیج، علاقه بیشتری به بازدید از صفحه شما نشان دهند، فالوورهای آنها نیز با توجه به تصمیمگیری و میزان علاقهمندی، به این زنجیره میپیوندند. لست سین در واقع قابلیتی است که به موجب آن آخرین زمان بازدید کاربر از اکانتش برای دیگر کاربران نمایش داده میشود. همان طور که میدانید اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکههای اجتماعی در کشور ایران محسوب میشود. بیشتر افراد دوست دارند همرنگ دیگران باشند و از قافله عقب نمانند. توجه به این نکات میتواند باعث شود به نتیجهی هر چه بیشتر و بازخورد بهتری از خریدتان دست پیدا کنید.

به همین دلیل وقتی یک مخاطب تعداد بالای بازدید ویو اینستاگرام شما را میبیند، تمایل بسیاری به دنبال کردن شما پیدا میکند. بالای صفحه سمت راست کنار گزینه edite profile روی آیکون چرخ دنده تپ کنید تا وارد قسمت option شوید . در گوشی های اندروید روی سه نقطه بالا سمت راست و در گوشی های آیفون روی آیکون چرخ دنده کنار دکمه Edite profile تپ کنید . روی سه نقطه بالا سمت راست تپ کنید . یکی از جدیدترین ویژگیهای اینستاگرام امکان پین کردن تا سه کامنت برای هر پست است. ابتدا بیایید ببینیم که چرا واقعاً خرید بازدید اینستاگرام تا این اندازه مهم است و چرا باید برای آن برنامهریزی کنید؟ نکتهی مهم دیگر در هنگام ثبت سفارش بازدید، Public بودن پیج است. تخفیف و هدیه ویژه: با ثبت هر سفارش بازدید ویدیو ۱۰ درصد بازدید ویدیوی بیشتر دریافت کنید! حدود 72 درصد از کاربران اینستاگرام این طور گزارش دادهاند که تصمیمگیری هنگام خرید را بر اساس چیزی که با مرور صفحات اینستاگرام، مشاهده کردهاند، انجام میدهند. با در نظر گرفتن اصول جذب مخاطب و استفاده از روشهای مؤثر مانند خرید ویو اینستاگرام، میتوانید در کمترین زمان به نتیجه مورد نظر خود برسید. در این مرحله چیزی که مخاطب را جذب و به شما وفادار میکند، کیفیت کارتان است.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی وارزون Warzone فارس گیمر | 1gamer

برای انجام سفارش های افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام حتما صفحه را از حالت خصوصی (private) خارج play.google.com/store/apps/details?id=com.fastinstaapp کنید. اگر بخواهید حالت بیزینس اینستاگرام را استفاده کنید، امکان بستن صفحه و قفل کردن آن وجود ندارد. آیا واقعاً افرادی که بازدید میخرند بازخورد مناسبی از آن میگیرند؟ بالا رفتن بازدید این ویدئوها از جهات مختلفی اهمیت بالایی دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم. به این ترتیب هم شانستان برای افزایش مخاطب بالا میرود و هم میزان بازدید ویدیوهایتان معقولتر بهنظر میرسند. امکان ندارد از کاربران برنامه هایی مثل تلگرام، فیسبوک مسنجر و غیره باشید اما ندانید که ویژگی لست سین (Last Seen) یا آخرین زمان بازدید چیست! با غیر فعال کردن این گزینه لست سین در اینستاگرام شما غیر فعال می شود .

در صورت امکان، شخصی را انتخاب کنید که تجربه استفاده از حساب اینستاگرام شخصی را داشته باشد. برنامه اینستاگرام خود را باز کنید . البته بهشرطی که اینفلوئنسرهای درستی را انتخاب کنید! البته فراموش نکنید که تنها با پرداخت هزینه و خرید تعداد بازدید برای یک یا چند ویدیوی خود موفق نخواهید شد. به این ترتیب که وقتی شما یک ویدیو را پست میکنید، چنانچه بازدید قابل توجهی از آن بشود، ویدیو توسط سیستم در اکسپلور قرار میگیرد. یکی از مهمترین قابلیتی که اینستاگرام دارد این است که می تواند پست های مرتبط را به افرادی که در آن منطقه هستند نمایش دهد این کار سبب افزایش فالوور اینستاگرام شده و برای استفاده از آن نیاز به تگ لوکیشن است. یکی از این الگوریتمها به میزان بازدید ویدیوهای پست شده در دقایق اول مرتبط میشود.

✅ می توانید برای انواع پستهای ویدیو (ویدیوی معمولی، IGTV و reel ) سفارش ثبت کنید. برای راهنمایی در خصوص نحوه ثبت سفارش بازدید ویدیوی اینستاگرام، توضیحات پایین صفحه را مطالعه کنید. در هنگام پر کردن فرم خرید بازدید ویدیو اینستاگرام، حتما لینک ویدیو مورد نظر خود در اینستاگرام را در قسمت مربوطه وارد کنید. او میتواند بار دیگر با جستجو در اینستاگرام شما را بیابد. بهعلاوه رتبهبندی در موتور جستجوی Google زمان میبرد، بنابراین اگر بلافاصله برای یک کلمه کلیدی یا عبارت جستجو در رتبه اول قرار نگرفتید، ناامید نشوید. دیدن تعداد بالای بازدیدها و لایکهای یک ویدیو همیشه بر مخاطب تاثیر میگذارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر