معرفی فصل جدید کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile season 7: New vision city گیمفا | 1gamer

همان‌طور که می‌دانید برای اینکه یک مجله خبری یک گیمر یا بازی بتواند اجازه‌ی ورود به اپ استور را کسب کند، باید هفت خان رستم را پشت سر گذاشته و آنقدر سطح خود را بالا ببرد تا بتواند از اپل تأییدیه بگیرد و راهی اپ استور شود. از همین رو توسعه‌دهندگان برنامه‌های شخص ثالث در اغلب مواقع نسخه‌ی مخصوص برای پلتتفورم ای او اس را در شرایط بهتری ارائه می‌دهند. کالاف دیوتی موبایل هم (با وجودی که نسخه‌ی اندرویدی آن نیز تا حد زیادی موفق ظاهر شده) از این قائده مستثنی نیست. برای مثال می‌توان به Sniper Challenge اشاره کرد که در آن بازیکنان فقط می‌توانند از سلاح‌های مخصوص تک تیراندازان استفاده کنند. علاوه بر این، حالت Warfare نیز گیمرها را به تیم‌های 20 نفره تقسیم می‌کند و اجازه می‌دهد بازیکنان به سبک و سیاق متفاوتی حالت بتل رویال را تجربه کنند.

  • این بازی روی اکثر گوشی‌های متوسطی که اندروید ۵.۱ به بالا دارند و رم آن‌ها حداقل ۲ گیگ است، اجرا می‌شود؛ اما برای اجرای بدون لگ و راحت بازی باید گوشی قوی داشته باشید.
  • اگر تازه می خواهید کالاف دیوتی موبایل نصب کنید حتما ریجن اکانت خود را کشور هند انتخاب کنید در این ریجن تمامی ایتمها برای خرید سی پی ارزان تر می باشد.
  • یک اسکین کاراکتر هم داریم که به نام Reaper Ashura به بازی خواهد آمد و از محبوب ترین آیتم های بازی کالاف دیوتی موبایل است.
  • در سبک بتل رویال از وسایل نقلیه مختلف از جمله هلیکوپتر حتماً استفاده کنید.
  • اغلب بازیکنان تازه‌وارد در صورتی که با بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل آشنایی نداشته باشند، اغلب برای رسیدن به نتایج دلخواه خود در بخش چندنفره با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.
  • حالت بتل رویال حسی یک بازی کاملا متفاوت را نسبت به Call of Duty Mobile می‌دهد.
بخوانید  بهترین منابع کمک درسی پایه دهم | ketabko

شما می‌توانید برای هر یک از اسلحه‌های خود اسکین‌های متفاوتی انتخاب کنید و ظاهر آن را برای خودتان شخصی‌سازی کنید. البته بدست‌آوردن بعضی از Camoها بسیار سخت است و باید مأموریت‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها پشت سر بگذارید. اگر در میدان نبرد طبق استراتژی خودتان پیش نمی‌روید، بدانید که گرفتار استراتژی دشمن شده‌اید؛ و این یعنی شکست.

مودهای آنلاین بازی کالاف دیوتی موبایل

در این فصل با نام « Zombies are back » قرار است دوباره از زامبی‌ها استقبال کنیم، اسلحه جدید Krig 6 را ببینیم و در مپ جدید Haunted Hacienda بازی کنیم. در صورت قبول درخواست، شرکت اکتیویژن آدرس کاملا جدیدی برای وارد شدن شما به اکانت خود، می‌فرستد که باید از این اطلاعات حفاظت و مراقبت کنید. زیرا اگر دوباره به هر دلیلی اکانت کالاف خود را از دست دهید نحوه بازگرداندن اکانت کالاف بسیار مشکل می‌‎باشد .

بررسی بازی موبایلی Call of Duty: Mobile در سال 2022

در واقع، با استفاده از ارز‌های درون‌برنامه‌ای که در واقع واحد پولی قابل استفاده در فضای بازی است، بازیکنان می‌‌توانند، امکانات مختلفی از جمله اسلحه‌‌ها و لباس‌‌ها مختلف را خریداری کنند. ارز درون‌برنامه‌ای بازی کالاف دیوتی موبایل، با نام خرید CP سی پی کالاف دیوتی موبایل شناخته می‌شود. بازی کالاف دیوتی موبایل به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بازیکنان می‌توانند سلاح ها، حالت‌های بازی، اسکین‌ها و ….

حالت زامبی کالاف دیوتی کجاست؟

که در ابتدا این بازی برای پی سی و پلتفرم های پلی استیشن طراحی شد، سپس نسخه موبایل به وجود آمد. در گوشی‌های اندرویدی سعی کنید مقداری از حافظه‌ی گوشیتان را پاک کنید، برای این کار می‌توانید حافظه‌ی کش برنامه‌های دیگری که روی گوشیتان نصب شده را پاک کنید. این فرآیند را تا جایی تکرار کنید که دیگر با چنین پیامی مواجه نشوید. گزینه‌ی System update و یا Software update را بیابید و آن را باز کنید. اگر آپدیت را اعمال کردید و هنوز با مشکل مواجه بودید و یا هیچ بروزرسانی برای دستگاه شما در دسترس نبود، موردی که در ادامه ذکر می‌کنیم را امتحان کنید.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟ اسجیت | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر