کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟ اسجیت | 1gamer

در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون درباره کالاف دیوتی وارزون موبایل می‌دانیم. نقشه بازی Call Of Duty Warzone بسیار بزرگ و پر از مناطق متنوع است. حتی بزرگتر از مناطق گسترده PUBG و مملو از ساختمان‌های منحصر به فرد و هزاران لوت دراپ‌های مختلف که به یک باره 150 بازیکن در آن به رقابت می‌پردازند.

خرید 9500 سی پی وارزون موبایل

در صورت نداشتن اکانت در بازی، در صفحه باز شده لازم است تا بر روی گزینه Create a free Blizzard Account کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه ساخت اکانت بازی منتقل خواهید شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. مجموعه رضا جم با مدیریت و سرپرستی محمدرضا میری از ابتدای سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده؛ و مجموعه کاملی از خدمات قانونی بازی های آنلاین را به کاربران ارائه داده. در عنوان سال ۲۰۱۹ مدرن وافر بود که با منو خاصی به نام Gunsmith آشنا شدیم؛ جایی که می‌توانستید اسلحه مورد نظر خود را با اتچمنت‌های آن تقویت کرده و عملکرد آن را بهتر کنید.

کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، هر یک دارای مزایا و معایب خود هستند. اما هیچ کدام آنقدر بد یا وحشتناک نیستند که بگوییم Call of Duty Mobile بهتر است یا Warzone. در کل هر دو جنبه های مثبت خود را دارند و نهایت تلاش خود را می کنند تا گیمرهای بیشتری به خود جذب کنند.

نظرات

بخوانید  معرفی بازی پابجی موبایل Pubg mobile معرفی بازی پابجی pubg موبایل ایرانیکارت | 1gamer

مجله خبری یک گیمر خرید سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‬‎ خرید کامپیوتر گیمینگ با حداقل پردازنده نسل چهارمی i3 و یک گرافیک ۹۷۰… به دلیل محدودیت­ ها و تحریم های ایران قابلیت خرید سی پی برای گیمر ها وجود ندارد . به­ همین امر شما می­توانید به راحتی با پرداخت وجه رایگان کشور،خرید سی پی کالاف دیوتی ارزان موبایل تان را از ماداشته باشید. این بازی مانند شماره ۱ در سبک بتل رویال بوده و در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) عرضه خواهد شد.

http://badorclothesworkshop.ir

نقشه وردانسک نزد طرفداران کالاف دیوتی بسیار محبوب بوده و باید دید که آیا وردانسک در کالاف دیوتی وارزون موبایل هم همان محبوبیت همیشگی را خواهد داشت یا خیر. بازی کالاف دیوتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین و یکی از بهترین بازی‌ها در ژانر خودش است. نسخه وارزون این بازی طرفدارن زیادی در بین گیمر‌های کنسول و پی‌سی دارد و طی این مدت درخواست‌های زیادی برای نسخه موبایلی بازی هم وجود داشته است. تا این‌که بالاخره کمپانی اکتیویژن تصمیم گرفت به این درخواست‌ها پاسخ مثبت بدهد و کالاف‌ دیوتی‌باز‌ها را به آرزویشان برساند.

  • نسخه وارزون این بازی طرفدارن زیادی در بین گیمر‌های کنسول و پی‌سی دارد و طی این مدت درخواست‌های زیادی برای نسخه موبایلی بازی هم وجود داشته است.
  • در پی خبر بسیار شگفت آور تعطیلی ایپکس لجندز موبایل، اکنون بسیاری از بازیکنان و استریمرهای مشهور، درباره آینده دیگر…
  • وارزون توسط اینفینیتی وارد و ریون سافتور توسعه یافته و توسط اکتیویژن عرضه شده‌ است.
  • حتی بزرگتر از مناطق گسترده PUBG و مملو از ساختمان‌های منحصر به فرد و هزاران لوت دراپ‌های مختلف که به یک باره 150 بازیکن در آن به رقابت می‌پردازند.
بخوانید  معرفی فصل جدید کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile season 7: New vision city گیمفا | 1gamer