معرفی بازی پابجی موبایل Pubg mobile معرفی بازی پابجی pubg موبایل ایرانیکارت | 1gamer

ابتدا فایل نصبی را مطابق پردازنده گوشی خود دانلود و نصب نمایید. افزوده شدن تم جدید با نام شیدایی فوتبال با همکاری لیونل مسی؛ گیم پلی جدید بازی با تم فوتبال را تجربه کنید. ✔️ در این مقاله بخش‌های مختلف را توضیح داده‌ایم و به شما گفته ایم کدام گزینه‌ها را انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید به صورت یک گیمر حرفه‌ای مبارزه کنید، در بخش sensitivity باتوجه به مواردی که آموزش داده‌ایم تغییرات را اعمال کنید. برای یپدا کردن تنظیمات حرفه ای پابجی موبایل این بخش، به تمرین بروید و شروع به تیراندازی به سمت هدف متحرک کنید.

بازی پابجی موبایل

این بازی برای گروه سنی جوان و نوجوان طراحی شده است و به‌دلیل صحنه‌های خشونت‌آمیز، برای کودکان کم‌سن و سال مناسب نیست. بررسی‌ها نشان می‌دهند در ساعت، چیزی بین 15 تا 50 مگابایت اینترنت مصرف می‌شود. در جنگ‌های این بازی نیروگاه‌های هسته‌ای و بمب‌های خاصی نیز وجود دارد که برای تخریب کمپ و نیروهای دشمن استفاده می‌شود. مثلا از هر الگو اسکرین شات بگیرید یا در مقابل یک دیوار بایستید و شلیک کنید. نقشه جدید Livik اضافه شده که جان تازه‌ای به این بازی می‌دهد. این مپ اندازه نسبتا کوچکی دارد و نبردها در آن، شدید، جذاب و درگیرکننده هستند.

  • سپس فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید؛ پوشه ی com.tencent.ig موجود در فایل فشرده را به مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه انتقال کنید.
  • منطقه امن پابجی قانون ثابتی به نام نابودی بازیکن دارد و تغییر نمی‌کند و کار اصلی آن، محدودکردن نقشه برای بازیکن است؛ یعنی درطول بازی باید در این منطقه تردد و زندگی کنید و درصورتی‌که پایتان به قسمت خطر برسد، شرایط برایتان تغییر می‌کند.
  • در دنیای گوشی‌های هوشمند هم اوضاع تعریفی نداشت و افراد کمی سراغ بازی‌های شوتر می‌رفتند.
  • برای تمرین این بخش هم مانند قسمت قبلی عمل کنید و بدون حرکت دادن هدف بر روی ضربه‌ها تمرکز کنید.
بخوانید  بهترین رستوران های بام لند چیتگر که باید تجربه کنید

اما برای استفاده از بعضی از مجله خبری یک گیمر دست شما بسته است و تنها راهکار استفاده و بهره‌مندی از آن‌ها، خرید یوسی پابجی است. ما در ادامه به اینکه یوسی چیست و چه کاربردی در این بازی دارد بیشتر اشاره خواهیم کرد. PUBG یک بازی آنلاین و در سبک بازی های بتل رویال بوده که متقاضیان این بازی به بیش از میلیون ها نفر رسیده است. ما در این مقاله به کاربرد و نحوه خرید یوسی پابجی موبایل خواهیم پرداخت. اگر گوشی شما میان‌رده، بالارده، پرچمدار یا گیمینگ است، با توجه به ویژگی‌های خوب نسخه اصلی، بهتر است نصب بازی پابجی موبایل اصل را مدنظر داشته باشید.

خرید یوسی – خرید یوسی پابجی موبایل – ارسال سریع و ارزان ترین قیمت یوسی پابجی – معتبر ترین سایت خرید یوسی

با روش دیگر، می‌توانید با تلفن، Email و یا Gmail خود وارد شوید. خرید یوسی در تعداد متنوع ۱۳ عدد، ۳۲ عدد، ۶۳ عدد، ۱۹۸ عدد، ۳۴۰ عدد، ۶۹۰عدد، ۱۸۷۵ عدد، ۴۰۰۰ عدد و۸۷۵۰ عدد در سایت ما خریداری کنید. میتوانید یوسی PUBG را در تعداد مختلف و با قیمت بسیار مناسب در این سایت خریداری کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تا می‌توانید بانداژ، نوشیدنی انرژی‌زا و دیگر تجهیزات بازیابی سلامتی جمع آوری کنید زیرا در انتها تک تک آنها می‌تواند نقشی تعیین کننده برای شما داشته باشند. برای اینکار کافی است پس از اجرای بازی به بخش تنظیمات رفته و در بخش Link Account برروی شبکه اجتماعی موردنظر خود کلیک کرده و مراحل اتصال را تا انتها رفته تا بازی شما در آن شبکه اجتماعی ذخیره گردد. خیر؛ این بازی هیچ‌گونه مشکلی برای دستگاه شما ایجاد نمی‌کند.

بخوانید  دانلود جواب کامل بازی آمیرزا معرفی بازی آ میرزا-فاوینو

آیا بدون ذخیره کردن بازی روی شبکه های اجتماعی یا گوگل می توانیم بازی کنیم؟