بهترین رستوران های بام لند چیتگر که باید تجربه کنید

زمانی که نشستن روی زمین در ایران مرسوم بود از پشتی یا مخده برای تکیه دادن در کنار دیوار استفاده می کردند. در این بخش قصد داریم سری به یکی از رستوران های تازه افتتاح شده در هنگ کنگ بیاندازیم که بسیار زییا و چشم نواز است و طراحی داخلی آن را مورد بررسی قرار دهیم. کاشی های طرح دار که از معماری جنوب ایتالیا الهام گرفته، برای پوشش دیوارها استفاده شده. سبک کلاسیک از بیرون به درون نشات میگیرد .فضاهایی با تقارن و همگونی، تزئینات و جزئيیات بالااین سبک را میسازند.المان هایی مانند ستون که از بیرون به درون آورده شده و استفاده از رنگ هایی خاص و با تضاد کم در دکوراسیون داخلی از ویژگی های سبک کلاسیک در معماری داخلی می باشد. رستوران قصر موج میر داماد یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز محسوب میشود. درست در مرکز تهران و محدوده خیابان طالقانی، رستورانی با نام خانه هنرمندان وجود دارد که یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز محسوب میشود. تمام کاخ­ ها و خانه­ های سلطنتی الهام گرفته از سبک­های مختلف دکوراسیون کلاسیک هستند.

کوبابا دارای سالنی بزرگ و زیبا با طراحی دکوراسیون کاملاً مدرن و اروپایی، به علاوه فضای باز و دلپذیری است که پشت رستوران قرار دارد. همچنین ساختمان چشم انداز باید به گونه ای طراحی شود که راحت و قابل تقلید برای دیگران نباشد و هرگز از استفاده از رنگ آمیزی استفاده نکنند افراد و رانندگان که از طریق رستوران پیش می روند، نه تنها متوجه ساختن ساختمان خود می شوند، بلکه متوجه منظره های طبیعی آن نیز می شوند می شود در حقیقت، دور چشم به نفع اولیه رستوران بر افراد کمک می کند. آجر نما قزاقی در آجر آنلاین از رنگ های جذابی همچون گلبهی، زرد، پوست پیازی، ابلق و قرمز موجود می باشد و همچنین این تنوع رنگی را در آجر کف قزاقی نیز می توانید مشاهده کنید و از آن به عنوان کفپوش رستوران خود استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که برای حضور در بخش فضای باز رستوران شاندیز، حتماً باید از قبل میز خود را رزرو کنید. حال تصور کنید در این باغ زیبا و دلباز، رستورانی با فضای باز وجود دارد که انواع غذاهای فرنگی، نوشیدنی سرد و گرم و دمنوش را سرو میکند. همان طور که اشاره کردیم، قصر موج یک کافه رستوران با منویی متنوع اعم از انواع غذای ایرانی، فرنگی، دریایی، انواع نوشیدنی سرد و گرم، کیک و دسر است.

این رستوران که در فلکه دوم صادقیه واقع شده است، بخشی از میز و صندلیهای خود را در قسمت جلویی رستوران که شبیه به یک حیاط بزرگ است، قرار داده و دور تا دور آن را با گلهای زیبا تزئین کرده است. در بخش سالن و فضای بسته، از دکوراسیون مدرن و شیک استفاده شده است و میز و صندلیهای راحتی در آن قرار دادهاند. شما میتوانید از فضای بسته داخل سالن رستوران، بخش پارک و بیرون آن نیز استفاده کنید. حال تصور کنید که در چنین ارتفاعی کنار ایوان برج میلاد بنشینید و از تماشای مناظری خیرهکننده لذت ببرید. زیباترین بخش رستوران اس پی یو، بخش فضای باز آن است که در بافت کوهستانی قرار دارد. حتی اگر یک بار از کاخ موزه نیاوران دیدن کرده باشید، میدانید که در یکی از زیباترین باغهای پایتخت واقع شده است. شاید خیلی از افراد تصور کنند که سبک ماوریک چون از قواعد خاصی پیروی نمیکند، طراحی آن خیلی راحت است در حالی­که این باور اشتباه است. شاید اطلاع نداشته باشید اما یک نورپردازی نادرست روی خلق و خو و رفتار و منش افراد هم تاثیرگذار خواهد بود. حتی شاید تا به حال تصور هم نمیکردید که در محدوده میرداماد، چنین کافه رستوران سنتی در فضای باز وجود داشته باشد.

بخوانید  مقالات و اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل جمینجا | 1gamer

کیفیت غذاهای رستوران کوبابا بینظیر است و پرسنل رفتاری بسیار مؤدبانه و محترمانه دارند. پرسنل رفتاری کاملاً مؤدبانه دارند و با روی خوش پاسخگوی نیاز مشتریان هستند. رنگ مبلمان و صندلی های رستوران بایستی با رنگ کف و دیوار ها تطابق داشته باشد تا فضای کلی رستوران در نگاه مشتریان یک فضای یکپارچه و با تعادل و تناسب به نظر برسد. این باغ یکی از بزرگترین باغهای تهران است و یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز ، یعنی رستوران چای باغ ونک، در همین باغ قرار دارد. رستوران شاندیز جردن یکی از لوکسترین رستورانهای تهران محسوب میشود که در محدوده خیابان آفریقا قرار دارد. شما میتوانید پس از گشتوگذار در باغ نیاوران، سری به این رستوران بزنید و روی میز و صندلیهایی که در فضای باز قرار گرفتهاند، قهوه اول صبح خود را نوش جان کنید. اگر دوست دارید طعم غذاهای ایرانی را در محیطی جذاب و خانوادگی نوش بچشید، رستوران کمالی لواسان را انتخاب کنید. انواع غذاهای سنتی ایرانی و همچنین قلیان و بستنی سنتی ایرانی در اینجا عرضه میشود. رستوران باغ بهشت فشم انواع غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی را در کنار چای و قلیان سرو میکند.

چه رستوران شما یک رستوران فضای باز باشد چه فضای بسته، شما قرار است در تمام طول سال و در فصول مختلف در آن پذیرای افراد مختلف باشید. این شرکت با در اختیار داشتن مجموعه ای از طراحان و مجریان ماهر و متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و منظر(فضای بیرونی) آماده همکاری با افراد و مجموعه می باشد. این شرکت با سالها تجربه و گروهی زبده پروژههای تجهیز رستوران شما و دکوراسیون آن را هم انجام خواهد داد. فضای سرپوشیده رستوران هم به سبک کاملاً سنتی طراحی شده است و حس آرامش را به شما منتقل میکند. باغ گیلاس دارای فضای باز و فضای سرپوشیده بهطور همزمان است. دارای دو بخش سرپوشیده و فضای باز است. البته ناگفته نماند که در طراحی رستوران باید هر دو قسمت این مکان تجاری مورد توجه قرار بگیرد.

بخوانید  دانلود بازی پابجی موبایل به همراه دانلود PUBG Mobile هندی | 1gamer
باغ گیلاس یک کافه رستوران با منویی کاملاً تخصصی و متنوع است و در آن میتوانید انواع غذاهای سنتی، ایرانی، فرنگی، دریایی، دمنوش، قهوه، کیک و نوشیدنیهای ترکیبی را سفارش دهید. رستوران کوبابا یکی از بهترین و لوکسترین رستورانهای بینالمللی تهران است که میتوانید انواع غذاهای ترکیهای، لبنانی، فرنگی و ایرانی را در آن سفارش دهید. بسیاری از افرادی که در این محدوده ساکن هستند، مسیر پیادهروی صبحگاهی خود را در بین درختان زیبای باغ نیاوران انتخاب میکنند تا صبح خود را با انرژی کامل شروع کنند. بسیاری از مشتریان این رستوران، از آن برای برگزاری انواع مراسم، دورهمی و مهمانیهای خانوادگی و دوستانه استفاده میکنند. رفتار پرسنل این رستوران بسیار مؤدبانه است و کاملاً محترمانه با مشتریان خود برخورد میکنند.

اما بر این صحنه، فولاد ضد زنگ نیز به عنوان یک بازیگر مکمل اما فراموش نشدنی و کاربلد به ایفای نقش می پردازد. فراموش نکنید که خانه هنرمندان، منویی مخصوص گیاهخواران نیز دارد. بخش سرپوشیده رستوران که در سالنی بزرگ با طراحی مدرن واقع شده است نیز فضایی صمیمانه و دنج دارد و برای دورهمیهای خانوادگی گزینه مناسبی محسوب میشود. دانستن اصول مهم طراحی کوراسیون کافه ، برای تمام کسانی که قصد دارند در آینده کافی شاپ خود را تاسیس کنند و یا افرادی که به دنبال شیوهای برای جلب مشتری بیشتر هستند بسیار ضروری است. این فضا باید به گونه ای باشد که مشتریان و کارکنان رستوران در مسیر یکدیگر قرار نگیرند.

البته شاید در این جاده زیبا و کوهستانی، دهها رستوران عالی دیگر نیز وجود داشته باشند؛ اما با بررسی نظرات کاربران به این نتیجه رسیدیم که رستوران باغ بهشت فشم یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز محسوب میشود. کیفیت غذاهای رستوران بان کو بسیار عالی است. درست در یکی از شلوغترین مناطق شرق تهران یعنی تهرانپارس، رستورانی ایتالیایی با طراحی دکوراسیونی بینظیر به نام رستوران ایتالیایی بان کو وجود دارد. درست در باغ زیبای کاخ موزه نیاوران، رستورانی با نام رستوران کارزین قرار دارد. این غذا از حبوبات و آرد درست می شود و هر دوی این غذاها در رستوران لونابا شهر طنجه مراکش به بهترین نحو ممکن طبخ و سرو می شوند. دکور قدیمی با تأکید روی سبک آردِکو و اتمسفر ریلکسی که گذشته محو فرانسوی شهر را منعکس میکند، فضایی دلپذیر را برای صرف غذا فراهم میسازد. لذا پژوهش حاضر، با هدف بررسی و مطالعه عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در رستوران و به طور خاص عوامل کالبدی موثر بر این رویکرد به این پرسش پرداخته است که چه عوامل کالبدی در طراحی داخلی رستوران بر ایجاد و ارتقاء رضایتمندی موثر است؟ از طرف دیگر نورپردازی با روشنایی زیاد محیطی سرزنده و سریع ایجاد میکند.

بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ️【Cp ارزان قیمت】شارژ در 3 دقیقه! | 1gamer

همین موضوع باعث شد تا در این مقاله بهترین رستوران های تهران با فضای باز را به شما عزیزان همراه معرفی کنیم. کافه های بیرون بر: بهترین مثال برای این مدل کافه ها، کافه دکوراسیون داخلی کافه رستوران های استارباکس است. با دیدن تصاویر این مجموعه می توان دریافت که تمامی مبلمان، لامپ ها، المان ها و عناصر دکوراتیو و طراحی داخلی کلی فضا بسیار نزدیک به حس و حال فضای نوآورانه و خلاقانه دارد. در عصر حاضر، این تصور که هر رستورانی بتواند غذایی با طعم و بوی دلپذیر به مشتریان خود ارائه دهد، موفق خواهد شد؛ از بین رفته است. در محدوده غرب تهران، رستورانی با نام رستوران دریایی نگین وجود دارد که بر اساس نظرات مشتریان، غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و مقرونبهصرفهای را ارائه میدهد. در بین رستوران های تهران، نام رستوران باغ گیلاس بسیار آشناست. از آنجایی که بنای ساختمان نوساز است نیازی به بازسازی ساختمان و هماهنگی طرح های رستوران با فرآیند بازسازی کل بنا نبوده است. چرا که میز و صندلی کافی شاپ میتوانند نقش مهمی در کیفیت فضا و تجربه مشتریان داشته باشند.

نور آنها باید به گونه ای باشد که فضا را زیباتر از آنچه که هست نشان دهد و همچنین دقت داشته باشید نور مصنوعی نباید چشم ها را آزار دهد. همان طور که خاطر نشان کردیم، در محدوده فشم صدها رستوران مختلف با فضای باز وجود دارند؛ اما ما فقط قصد داریم تا بهترینها را به شما معرفی کنیم. اگر فضای خارجی شما محدود است و خبری از درختان سر به فلک کشیده نیست، میتوانید فضای باغ را با دیوار سبز زیباتر نشان دهید. مدیر مجموعه، تراس رستوران خود را تبدیل به بخش فضای باز نموده و در آن میز و صندلی قرار داده است. در بخش میانی این باغ، حوضی بسیار بزرگ به چشم میخورد که دورتادور آن را میز چیدهاند. این رستوران دارای یکی از بهترین سالنهای vip با نام الیزه است که در تمام ایران به لوکسبودن و خدمات لاکچری شهرت دارد.