بهترین منابع کمک درسی پایه دهم | ketabko

پایه دهم تجربی برای دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که دروسی مثل زیست ، شیمی ، فیزیک و ریاضی به عنوان دروس تخصصی به آنها تدریس میشود . کتاب عربی دهم سری میکرو طبقه بندی از مجموعه کتاب های آموزشی به همراه تست های متنوع است. کتاب فارسی دهم نشر الگو کتابی آموزشی به همراه تست های متفاوت است.

ریاضی و آمار دهم انسانی کامل جویا مجد

کتاب پرسش های چهار گزینه ای شیمی سال دهم تجربی طوری طراحی شده که دانش آموزای رشته تجربی و ریاضی رو مخاطب خودش قرار داده. یک سری سوالات بر اساس سوالات آزمون های سراسری سال های قبل داخل و یا خارج کشور و دیگری سوالات مفهومی مطابق با کتاب درسی رو شامل میشه. در آخر هم پاسخ همه ی تست هارو با دلیل بیان کرده تا شما دلیل درست و یا غلط بودنشو بدونین. کتاب دین و زندگی پایه دهم و یازدهم سفیر خرد در دسته کتاب های آموزشی و تست قرار می گیرد. در این کتاب مطالب کتاب درسی به خوبی و کامل آموزش داده شده است و تست های پرتعدادی ذکر گردیده.

بخش دوم « تست های فراتر از کتاب درسی » است که سطح بالاتری نسبت به تست های بخش اول دارد و نکات مهم و کلیدی مربوط به متن درس در تست های این بخش آورده شده. بخش سوم نیز مربوط به « تست های کنکور سراسری » می باشد که برای آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری بسیار مفید است و باعث آشنایی بیشتر شما با سوالات می شود و می توان از آن به عنوان تست های جمع بندی استفاده کرد. یار همیشگی دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله پایه دهم مجموعه کتاب‌های گام به گام است. در این مجموعه پاسخ تمامی سوالات و تمرینات کتاب‌های درسی به طور کامل آورده و در اختیار دانش آموزان قرار داده شده است. کتاب گام به گام در زمان در دسترس نبودن معلمان برای رفه ابهامات ذهنی دانش آموز به کار می‌رود.

بخوانید  نقد بازی کالاف دیوتی موبایل با تمام نکات و جزییات | 1gamer

مسائل شیمی کنکور نشر الگو

بهترین منابع کمک درسی پایه دهم | ketabko

در این مقطع همه‌ی افراد رشته‌ی تحصیلی خود را انتخاب کرده‌اند و تا حدودی مسیر زندگی تحصیلی آنها مشخص شده است. همچنین دانش آموزانی که هدف آنها قبولی در کنکور و تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها و برترین رشته‌ها است باید به آماده سازی خود از سال دهم برای شرکت در کنکور سراسری بپردازند. برای فیزیک میتونید از کتاب فیزیک دهم تجربی میکرو طبقه بندی گاج استفاده کنید.

فیلتر دسته بندی

زیرا این کتاب‌ها با هدف آموزش مطالب درسی با زبانی روان به دانش آموزان و تکمیل آموخته‌های آنها و تثبیت آن به وسیله‌ی تمرینتات کتاب کمک درسی دهم متعدد منتشر شده‌اند. دین و زندگی دهم تست خیلی سبز در دسته کتاب های آموزشی قرار می گیرد. تست های تالیفی و سال های اخیر کنکور در کنار درسنامه ای کامل باعث شده است این کتاب اقبال زیادی در بین دانش آموزان داشته باشد. کتاب های فضایی از انتشارات مهر و ماه، یکی دیگر از محبوب‌ترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی هستند.

  • کتاب فیزیک دهم تجربی میکرو طبقه بندی گاج از مجموعه کتاب های آموزش و حل تست است.
  • کتابانه فرصت خرید کتاب را به صورت اینترنتی و غیرحضوری فراهم کرده است.
  • در این مطلب به دسته‌بندی و معرفی کتاب های پایه دهم رشته علوم‌تجربی پرداخته شده است.
  • میشه لطف کنید بگید برای هر درس به چند تا کتاب نیاز هست و اینکه اون ها رو برای دانش آموزان سطح بندی کنید.
  • در کتابانه می‌توانید پیش از خرید، از انتخاب خود مطمئن شده، این تناسب قیمت را سنجیده و سرانجام خریدی درست و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.
بخوانید  خرید CP کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی کالاف معتبر و ارزان موجو شاپ | 1gamer