با 7 بازی Steam بسته 10 دلاری خود را بسازید

زنگئون

بازی‌های مسابقه‌ای و شبیه‌سازهای وسایل نقلیه نیز تقریباً نیمی از لیست بازی‌های ممکن را تشکیل می‌دهند، از جمله بازی‌های سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل کارت های فوق العاده مستقل، دونده رزمی Crashday Redline Edition، و سیم کارت مینیمالیستی F1 شرایط مسابقه، فقط برای نام بردن از چند مورد. همچنین رمان های بصری، بازی های اکشن آرکید و عناوین بقای جهان باز برای انتخاب وجود دارد. لیست کامل بازی ها در زیر آمده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همچنین تمامی بسته ها دارای کد تخفیف 5 درصدی هستند که می توانید در سایر سفارشات Fanatical از آن استفاده کنید. همه بازی‌های این بسته به‌عنوان کلیدهای Steam ارائه می‌شوند و برخی از بازی‌ها تایید شده‌اند که روی Steam Deck کار می‌کنند. برای شروع سفارشی‌سازی Trinity Bundle، به Fanatical بروید و مطمئن شوید که برخی از معاملات موجود را بررسی کنید، از جمله این فروش عظیم که صدها بازی رایانه شخصی مستقل را تا 80 درصد تخفیف می‌دهد.

Fanatical Build Your Own Trinity Pack

در Fanatical، شما می توانید تا هفت بازی رایانه شخصی با قیمتی کمتر از 1.43 دلار هر کدام با بسته نرم افزاری Build Your Own Trinity. این بسته در سه گزینه ارائه می شود که از 5 دلار برای سه بازی شروع می شود، سپس تا 8 دلار برای پنج بازی و 10 دلار برای هفت بازی افزایش می یابد.

بخوانید  چگونه در دره دریم لایت دیزنی بالا برویم

همانند دیگر پیشنهادات ساخت Fanatical، می‌توانید با انتخاب از فهرست ۱۶ عنوان ممکن، بازی‌هایی را که می‌خواهید در بسته خود انتخاب کنید. این باندل خاص شامل بازی های تیراندازی اول شخص می شود جبهه داخلی: انقلاب و ضد درد: نسخه سیاه، و RPG مانند توکیو زانادو eX+ و زنگئون.