نتفلیکس آخرین فصل‌های Big Mouth و spin-off HR را تنظیم می‌کند

نتفلیکس اخیرا قرارداد کلی محتوای خود را با شرکت تولید انیمیشن Brutus Pink، تیم خلاق Big Mouth و Human Resources تمدید کرده است.

Big Mouth که توسط کرول و اندرو گلدبرگ ساخته شده است، محبوبیت خود را در نتفلیکس افزایش داده است و بیش از یک میلیارد ساعت بازدید داشته است و در 29 کشور به رتبه 10 برتر نتفلیکس رسیده است. صداپیشگان این مجموعه شامل کرول، جان مولانی، مایا رودولف، جردن پیل، جیسون مانتزوکاس، فرد آرمیسن و جنی اسلیت می‌شوند.

Big Mouth با الهام از دوران کودکی کرول و گلدبرگ، گروهی از دوستان را دنبال می‌کند که در چالش‌های بلوغ، تمایلات جنسی انسان و رسیدن به سن بلوغ، با برداشتی طنزآمیز از ناهنجاری‌های نوجوانان پیش می‌روند. فصل آخر Big Mouth به عنوان فرعی برای هر دو سریال خواهد بود، زیرا شخصیت‌های منابع انسانی و خط داستانی وارد فصل آخر سری مادرش می‌شوند.

ضرب الاجل اولین کسی بود که در مورد این اعلامیه گزارش داد، که همچنین حاوی اطلاعاتی بود مبنی بر اینکه سریال Big Mouth spin-off Human Resources نیز با فصل دوم آینده خود به پایان خواهد رسید. انتظار می رود فصل دوم در ماه های آینده پخش شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

نیک کرول، ستاره سریال و تهیه کننده اجرایی، گفت: «اگر به نوجوانان نیک کرول و اندرو گلدبرگ گفته بودید که تکمیل کالج هشت سال طول می‌کشد، آنها می‌گفتند: «آره، درست به نظر می‌رسد». به نظر می رسد که هرگز تمام نخواهد شد.»

بخوانید  گروه بومی از اسکوئر انیکس می‌خواهد لباس Final Fantasy 14 را از فروش حذف کند

نتفلیکس اعلام کرده است که سریال کمدی بزرگسالان Big Mouth را برای فصل هشتم و آخر تمدید کرده است. پیشی گرفتن از گریس و فرانکی، با مجموع هشت فصل.

تحریریه مجله بازی یک گیمر