راهنما و آموزش جامع بازی Call Of Duty Warzone

این مدل قیمتی در حدود ۳۲۰ دلار دارد و همچنین از نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردارست. در نبردهای تیراندازی، با استفاده از سلاح های اتوماتیک و سنگین، واکنش های عالی و مهارت های تاکتیکی خود را نشان دهید. این کار موجب میشود تا عدالت در بازی برقرار شود و پیسی گیمرهای حرفهای از مزایایی که دارند برعلیه موبایل گیمرها استفاده نکنند. آدرس ایمیلی را که برای ایجاد حساب شما استفاده شده است وارد کرده و SUBMIT را انتخاب کنید . سپس BASIC INFO را انتخاب کنید. این مورد نشاندهنده این است که شما روند نصب بازی را درست پیش بردهاید. خوب حالا در بالا صفحه نرم افزار روی عکس پوشه مثل عکس زیر کلیک کرده و هر نرم افزاری یا بازی که فرمتش Apk میباشد رو میتوانید از طریق همین قسمت نصب و یا آپدیت کنید. حالت پلاندر و حالت استاندارد از یک نقشه مشترک استفاده می کنند. اگر از کاربران بازی محبوب و اعتیادآور کالاف دیوتی موبایل هستید و هم اکنون قصد دارید رمز ایمیلی که با آن وارد بازی و حساب اکتیویژن خود می شوید را تغییر دهید.

بعد استارت شدن بازی وارد یک صفحه ای مثل عکس زیر میشوید که اینجا باید صبر کنید تا برنامه GameLoop بصورت کامل روی ویندوز شما نصب شود. بعد اتمام دانلود شدن GameLoop در بالا صفحه نرم افزار روی گزینه My Games مثل عکس زیر کلیک بزنید. بعد در پنجره باز شده روی آیکون Play Games کلیک بزنید تا وارد صفحه ثبت جیمیل خود شوید. برای نصب Play Games هم کافیه فایل نصبی Apk این برنامه رو دانلود کنید و از طریق همین قسمت در داخل این برنامه نصبش کنید. دوستانی که میخواهند برنامه های اضافی رو روی پابجی موبایل نصب کنند و یا میخواهند Play Games جدیدی رو نصب کنند پس کافیه به صفحه اول نرم افزار Gameloop برگشته و دوباره روی گزینه My Games کلیک بزنید. بازی PUBG دارای طیف گسترده ای از سلاح های متنوع و مختلفی برای انتخاب کردن میباشد با با پیشروی در بازی آنها را به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است.

بخوانید  ثبت آگهی فروش اکانت کلش اف کلنز در کلش سنتر کلش سنتر خرید اکانت کلش فروش اکانت کلش | 1gamer
یکی از موارد بسیار مهم در گیم های رقابتی می تواند پینگ خوب و اتصالی قدرتمند باشد. چه از جیمیل یا هر سرویس دهنده ای ایمیل دیگری استفاده کرده باشید ، روش یکسان می باشد. شما با خرید بتلپس کالاف دیوتی موبایل با استفاده از سیپی، میتوانید به تمام این جوایز نامحدود دسترسی داشته باشید. آخرین راه پیشنهادی برای کسب سی پی رایگان خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل است. بعد از کلیک بر روی دکمه پرداخت و وارد کردن اطلاعات خود (حتما ایمیل خود را به صورت صحیح وارد کنید) به صفحه پرداخت آنلاین شاپرک متصل خواهید شد که بعد از پرداخت مبلغ به صورت آنلاین، روی تکمیل خرید کلیک کنید (از صفحه خارج نشوید) تا دوباره به صورت خودکار لینک دانلود برای شما به نمایش گذاشته شود. چند تا نرم افزار در زمینه بالا و پایین کردن گرافیک و بالا بردن سرعت بازی در فایل مود برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از این برنامه ها برای کم کردن لگ بازی استفاده کنید. لحظه های خوشی رو امیدواریم رو با این بازی بتل رویال داشته باشید.نظرات خود را حتما در مورد این بازی برای ما در زیر همین صفحه ارسال کنید. مثل تنظیمات شماره ۵، به بخش Button Layout Preset برو و دکمه مربع رو بزن که جای L2 و R2 با L1 و R1 عوض بشه.

آپدیت جدید بازی پابجی موبایل کامپیوتر برای اولین بار در سطح وب در تاریخ 20 بهمن ماه قرار داده شد. در صفحه جدید باز شده اگر از قبل اکانت دارید پس روی گزینه Existing کلیک کنید و اگر میخواهید یک جیمیل و اکانت جدیدی رو در پابجی موبایل کامپیوتر باز کنید پس روی گزینه New کلیک بزنید. بعد دانلود شدن کامل بازی روی گزینه Installing کلیک کرده و صبر کنید تا بازی در صفحه دیگر روی کامپیوتر یا لپ تاپ شما اجرا شود. از طرف دیگر نبود بخش داستانی و اضافه شدن پرداختهای درونبرنامهای غیرمنصفانه آن هم درست مدتی پس از انتشار بازی، انتقادات زیادی به همراه داشتند. از گذرواژه هایی استفاده کنید که با حساب دیگری که مالک آن هستید به اشتراک گذاشته نشده است. در بالای صفحه Profile را انتخاب کنید. همچنین همیشه برای دریافت آپدیت های جدید این بازی این صفحه سایت رو دنبال کنید. تفاوت سی دی کی و گیفت : در روش خرید سی دی کی که دارای ریجن گلوبال یا جهانی است و در خرید سی دی کی شما یک کد دریافت میکنید و خود به راحتی بازی را فعال میکنید همچنین واحد پول در روش خرید سی دی کی مطابق با ریجن شماست اما در گیفت ریجن یا منطقه شما در استیم کشور روسیه است و واحد پول شما در استیم روبل است، البته شما میتوانید در هر دو روش خرید گیفت و سی دی کی بعد از 14 روز ریجن خود را تغییر دهید، نکته دیگر این است که در نظر اکثر گیمرها سی دی کی اورجینالتر به نظر میرسد؛ اما در اصل هیچ تفاوت چندانی بین گیفت و سی دی کی نیست و هر دو روش مادام العمر هستند.

بخوانید  خرید 80 سی پی کالاف دیوتی ویکتور شاپ بهترین سایت خرید جم و محصولات موبایل | 1gamer

در ادامه به صورت کامل تمامی گزینه های چیت کالاف دیوتی موبایل هم در مولتی پلیر هم در بتل رویال را به شما معرفی می کنیم و نشان می دهیم که شما به راحتی می توانید یک حرفه ای باشید. اگر تا اینجا آموزش رو به درستی انجام داده باشید باید شما هم مثل عکس زیر وارد صفحه اصلی اکانت خود شوید. این آموزش و این بازی رو برای اولین بار در سطح وب سایت فست موبایل با کمک نرم افزار Gameloop معرفی شما عزیزان میکند و بخاطر همین هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مورد رضایت ما نمیباشد. کادر GRAPHICS مستقیماً کیفیت گرافیکی و بصری بازی تنظیم میکند ، برای سیستم های ضعیف تنظیمات پایین تر را انتخاب کنید. در اولین ورود به داخل بازی باید گرافیک خود را تنظیم کنید. ورود این استودیو به جمع اینفینیتی وارد و تریآرک باعث شد که بازه ساخت هر نسخه از این سری از دو سال به سه سال افزایش پیدا کند و سازندگان فضای بیشتری برای نفس کشیدن داشته باشند. شما با استفاده از این پرک سرعت تعویض اسلحه و خشاب را افزایش میدهد.