جیمز گان برای کارگردانی Superman: Legacy برای برادران وارنر.

به گفته برادران وارنر، فیلم Superman: Legacy قرار است اولین فیلم بزرگ دوران گان-سفران باشد و تاریخ اکران آن ۱۱ جولای ۲۰۲۵ است. این فیلم به بررسی تعادل سوپرمن بین میراث کریپتونی و تربیت انسانی‌اش می‌پردازد، زیرا او حقیقت، عدالت و روش آمریکایی را تجسم می‌دهد. پیتر سفران گفت هالیوود ریپورتر در پایان ژانویه، سوپرمن “مهربانی در دنیایی است که فکر می کند مهربانی از مد افتاده است”.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



این فیلم اولین باری است که گان یک ابرقهرمان بزرگ را کارگردانی می‌کند، زیرا او قبلاً با تبدیل شخصیت‌های کمتر شناخته‌شده‌ای مانند نگهبانان کهکشان مارول به نام‌های معروف، نامی برای خود دست و پا کرده است. او همچنین در فیلم The Suicide Squad شخصیت های DC مانند Polka-Dot Man و King Shark را به جایگاهی در صفحه نمایش بزرگ ارتقا داد که نقدهای قوی دریافت کرد.

بله، من فیلم Superman: Legacy را کارگردانی می کنم که در 11 جولای 2025 اکران می شود. برادرم مت وقتی تاریخ اکران را دید به من گفت که شروع به گریه کرد. دلیلش را پرسیدم. گفت: مرد، تولد بابا است. متوجه نشده بودم pic.twitter.com/ohQNV8nI4g

-جیمز گان (@JamesGunn) 15 مارس 2023

جیمز گان، رئیس استودیو دی سی رسما اعلام کرد که کارگردانی فیلم Superman: Legacy را بر عهده خواهد داشت. هالیوود ریپورتر اولین کسی بود که گزارش داد

نقش سوپرمن را هنری کاویل که در فیلم های قبلی این ابرقهرمان را بازی می کرد، بازی نخواهد کرد. بعد از اینکه گان و سافران مدیریت دی سی را به دست گرفتند، تصمیم گرفتند به سمتی جوان تر برای قهرمان بروند.

بخوانید  لیست قیمت و تخفیف فروشگاه PlayStation Days of Play