تمامی بازیگران اصلی بازی میراث هاگوارتز معرفی شدند

مبارزه با جادوها در بازی میراث هاگوارتز

سوم کاپیلا نیز صدای خود را به شخصیت پروفسور ساتیاواتی شاه داد. ساتیاواتی شاه استاد نجوم در هاگوارتز است که در دنیای ماگل بزرگ شده و زندگی خود را وقف آموختن علم کرده است. او دوست دارد با شاگردانش با کلمات قصار و شعر صحبت کند. صداپیشگی Everett Clopton بر عهده لوک یانگ بلاد است. طرفداران قدیمی این مجموعه ممکن است از یادآوری لوک یانگ بلاد در نقش لی جردن در این فرنچایز خوشحال شوند. در نهایت می توان گفت که کلوپتون شاگرد ریونکلاو است و به شوخی های کثیف و قانون شکنی شهرت دارد.

صداپیشگی پروفسور Unai توسط Candace Kane انجام شده است. پروفسور اونای زمانی استاد پیشگویی در Uagadou، بزرگترین مدرسه جادوگری در جهان بود. Unai در گذشته یک فالگیر با استعداد بود که به تدریج ایمان خود را به پیشگویی های خود از دست داد. این زمانی اتفاق افتاد که او نتوانست مرگ همسرش را پیش بینی کند. Unai در نهایت تصمیم می گیرد خاطرات تلخ خود را فراموش کند و دعوت پروفسور ویزلی را برای آموزش فال در مدرسه هاگوارتز برای این منظور می پذیرد.

گوساله های ماه در میراث هاگوارتز

در نهایت، کلاه گروهی توسط جیسون آنتونی صداگذاری می شود. کلاه مرتب سازی یکی از شخصیت های نمادین مجموعه هری پاتر است که می تواند با قضاوت در مورد احساسات و پیشینه هر دانش آموز ورودی، بهترین گروهی را که می تواند در هاگوارتز بپیوندد، انتخاب کند.

صداپیشگی Nick Headless Nick را جیسون آنتونی در هاگوارتز Legacy بر عهده دارد. نیک تقریباً بدون سر، روح خوابگاه گریفیندور است که به عنوان سر نیکلاس میمسی پورپینگتون نیز شناخته می شود. رفتار این نام مستعار دلسوزانه و خنده دار است البته اگر حوصله اش سر برود. این می تواند به عنوان یک کلید کمکی مهم برای بازیکنان گریفیندور که به دنبال پاسخی برای حل یک معمای مهم و حیاتی هستند، عمل کند. اگر بازیکنان می خواهند از کمک او استفاده کنند، باید به او گوشت کبابی هدیه دهند.

بخوانید  بازی Tekken 8 رسما رونمایی شد

استودیوی نرم‌افزار Avalanche همه صداپیشگان اصلی هاگوارتز Legacy را به نمایش می‌گذارد.

مراسم انتخاب گروهی در مدرسه هاگوارتز در بازی میراث هاگوارتز

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به تازگی شرکت ناشر WB Games و استودیوهای سازنده Partkey Games و Avalanche Software تمامی صداپیشگان بازی Hogwarts Legacy را معرفی کردند. این در حالی است که دیروز تایید شد که سیمون پگ بازیگر بریتانیایی نقش شخصیت فینیاس نیگلوس بلک، اجداد سیریوس بلک و مدیر مدرسه هاگوارتز را بازی خواهد کرد.

آمیت تاکار با صداپیشگی آصف علی یکی دیگر از دانشجویان ریونکلاو است که بر خلاف کلوپتون، دانش آموزی باهوش و مطالعه است که از این فرصت برای کمک به دوستان نیازمند خود استفاده می کند. با این حال، در موقعیت های خاص، او متوجه می شود که شاید خواندن ماجراهای خاص بهتر از زندگی کردن آنها باشد. آدام اوکانر صدای ماهندرا پهلوان است. پهلوان یکی دیگر از شاگردان ریونکلاو است که علاقه زیادی به رعایت قوانین و بازی کردن دارد. گاهی اوقات اساتید هاگوارتز از علاقه شدید این فرد به پیروی از قوانین و دستورالعمل ها خسته می شوند.

علاوه بر این، سباستین کرافت و آملیا گتینگ وظیفه دارند به ترتیب شخصیت‌های قابل بازی مرد و زن را که بازیکنان خلق خواهند کرد، بیان کنند. Sebastian Croft و Amelia Gatting دو گزینه صوتی برای شخصیت قابل کنترل هاگوارتز Legacy ارائه می دهند و بازیکنان می توانند آن را به روش های مختلف شخصی سازی کنند و انتخاب کنند که آیا می خواهند یک پسر جادوگر باشند یا یک دختر. پروفسور ماتیلدا ویزلی، یکی از شخصیت های کلیدی در میراث هاگوارتز، توسط لزلی نیکول صداپیشگی می کند. مدیر مدرسه یک گریفیندور است و به عنوان معاون مدیر هاگوارتز، جادوگران جدید را از طریق راهنمای جادوگر و اتاق مورد نیاز راهنمایی خواهد کرد.

بخوانید  نسخه Xbox Stray لیست شده است

یکی از کلاس های درس هاگوارتز در بازی میراث هاگوارتز

بازی Hogwarts Legacy در 10 فوریه (21 فوریه) سال جاری بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی. پلی استیشن 5، Xbox سری X | سری ایکس باکس اس فراهم خواهد شد. علاوه بر این، نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی در تاریخ 4 آوریل 2023 (15 آوریل 1402) و نسخه Nintendo Switch در تاریخ 25 جولای 2023 (3 اوت 1402) در دسترس خواهند بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، سایمون پگ صداپیشه فینیاس نیگلوس بلک است. بلک در واقع مدیر بدخلق مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز خواهد بود. بلک که از صف طولانی اسلایترین ها آمده بود مورد تنفر دانش آموزان هاگوارتز قرار گرفت و به نظر می رسد این نفرت متقابل بوده است. هدف او که به شدت با شغلش در تضاد است، انجام کمترین کار ممکن و اجتناب از حضور در کنار دانش آموزان است. در عوض، او ترجیح می دهد روی جایگاه خود در دنیای جادوگری و ریش های شیک خود تمرکز کند.