نسخه Xbox Stray لیست شده است

علاوه بر این، این بازی توانست بعد از Vampire Survivors دومین بازی برتر سال 2022 در استیم باشد. این بازی ویدیویی همچنین نامزد جوایز متعددی شده و توانسته جوایز متعددی از جمله بهترین بازی اول استودیو در مراسم GDC و بهترین بازی مستقل و بهترین اولین بازی مستقل در The Game Awards 2022 را دریافت کند.

در این بازی شما به عنوان یک گربه ولگرد در دنیایی پسا آخرالزمانی بازی می کنید. این گربه پس از سقوط از سوراخی در یک شهر محصور، باید راه بازگشت را در حالی که با ساکنان روباتیک شهر در تعامل است، پیدا کند. Stray در زمان انتشار PC خود تا آن زمان بزرگترین بازی Annapurna بود که بر روی آن پلتفرم منتشر شده بود. 62000 بازیکن همزمان وجود داشت.

وب سایت رده بندی سنی ESRB نسخه Xbox Stray را فهرست کرده است.

Ester توسط استودیوی فرانسوی BlueTwelve توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است. این بازی در ماه جولای منتشر شد 2022 برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. بازی Stray نیز از همان روز عرضه روی سرویس پلی استیشن پلاس قرار گرفت.

همانطور که یکی از کاربران توییتر به نام MACOS380 اشاره کرد، Stray اخیرا در وب سایت رده بندی سنی ESRB برای Xbox One و Xbox Series X پست شده است. Xbox Series S لیست شده است. احتمالا این لیست نشان می دهد که نسخه Xbox این بازی به زودی معرفی خواهد شد.

نسخه Xbox Stray در وب سایت ESRB فهرست شده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر Fast X نشان دهنده آغاز پایان حماسه سریع است