بازی جدید ارباب حلقه ها توسط آمازون ارائه شد

کریستوفر هارتمنمعاون آمازون گیمز گفت: «ما متعهد به ارائه بازی‌های باکیفیت به گیمرها هستیم. هم از طریق بازی های اصلی و هم از طریق سریال های محبوبی مانند ارباب حلقه ها. ارباب حلقه‌ها رویای تیم ما مدت‌هاست که بازی‌بازان را با رویکردی جدید به ارباب حلقه‌ها بیاوریم، و ما مفتخریم که Middle-earth این دنیای نمادین را به ما سپرده است. ما همچنین خوشحالیم که پس از معامله سال گذشته تام ریدر، رابطه خود را با Embracer Group گسترش دهیم. زیرا آنها همکاران بسیار خوبی هستند.”

والپیپر سری ارباب حلقه ها

مجموعه ارباب حلقه ها، اثر Mr. جی آر آر تالکین این یک بازی آنلاین انبوه چند نفره جدید دریافت خواهد کرد. این بازی در مراحل اولیه ساخت استودیو قرار دارد Amazon Games Orange County خالق New World است و بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. آمازون گیمز با Middle-Earth که متعلق به Embrisor Group است به توافق رسیده است.

لی گینچاردمدیر عامل Embracer Freemode همچنین گفت: «دنیای سرزمین میانه همچنان یک میدان بی‌نهایت حاصلخیز برای سازندگان است و آمازون گیمز مشتاق ایجاد جهان‌های فراگیر و جذاب و ارائه بازی‌ها به مخاطبان جهانی است. ما هدف روشنی برای ایجاد محصولات سرگرمی با بالاترین کیفیت برای این مجموعه داریم. یا با استفاده از منابع داخلی یا همکاری با بهترین شرکای این صنعت که تکمیل کننده توانایی های ما هستند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا یک بازی MMO ارائه دهیم که دنیای وسیع ارباب حلقه ها شایسته آن است و برای بازیکنان در سراسر جهان لذت بخش است.

بخوانید  لغو انیمه سریالی Shenmue پس از یک فصل

بازی Lord of the Rings: Heroes of Middle-Earth از Electronic Arts نیز در دست توسعه است. بخش خصوصی با همکاری Weta Workshop که به شدت درگیر فیلمسازی است پیتر جکسون همچنین گفته شد که او در حال کار بر روی یک بازی معرفی نشده از سری مذکور است.

این بازی آنلاین چند نفره در نسخه‌ای یکپارچه از دنیای سرزمین میانه روایت می‌شود و داستان‌هایی از سه گانه ارباب حلقه‌ها، یاران حلقه، دو برج، بازگشت پادشاه و سری هابیت را به نمایش می‌گذارد. . . البته این تنها بازی ارباب حلقه ها در حال توسعه نیست. The Lord of the Rings: Gollum از Daedalic Entertainment در این ماه اکران خواهد شد. سپس در بهار نوبت به Free Range Games خواهد رسید که بازی The Lord of the Rings: Return to Moria را منتشر کند.

سازندگان New World در حال ساخت یک بازی بزرگ چند نفره ارباب حلقه ها برای کنسول ها و رایانه های شخصی هستند.