فیلم Super Mario Bros. اکنون برای تماشا در خانه در دسترس است

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

در آمازون، می توانید فیلم را با هر فرمتی (UHD، HD، استاندارد) با قیمت 30 دلار خریداری کنید. به عنوان عنوانی که Movies Anywhere پشتیبانی می‌شود، می‌توانید آن را در همه دستگاه‌های خود تماشا کنید. گزینه اجاره وجود دارد، اما با رفتن به این مسیر فقط پنج دلار پس انداز خواهید کرد. خط مشی اجاره Prime Video به شما 30 روز برای شروع تماشا و 48 ساعت برای اتمام فیلم پس از شروع فرصت می دهد.

اگر می‌خواهید آن را به مجموعه فیزیکی خود اضافه کنید، بلو-ری احتمالاً در اوایل ماه جولای منتشر می‌شود (برای جزئیات بیشتر، راهنمای پیش‌سفارش کامل فیلم Super Mario Bros را بررسی کنید). تمامی نسخه های بلوری نیز با یک کپی دیجیتال ارائه می شوند.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

جای تعجب نیست، اما فیلم The Super Mario Bros. چند هفته پس از اکران در سینما چندین رکورد شکست، که شامل فروش بیش از یک میلیارد دلار و پردرآمدترین عنوان فیلم بازی ویدیویی در تمام دوران است. با این حال، نقدهای مربوط به فیلم با آن متفاوت بود متاکریتیک امتیاز فقط 46 بود. اما علیرغم نقدهای ناچیز، این فیلم با کسب امتیاز 8.6 در متاکریتیک، در بین تماشاگران سینما موفق شد.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

شایان ذکر است که Peacock احتمالاً این فیلم را در ماه آگوست در دسترس خواهد داشت، زیرا تمام فیلم های یونیورسال به سرویس پخش اضافه می شوند. ظرف چهار ماه از اولین حضورشان در تئاتر اما اگر به دنبال این هستید که فیلم را به محض در دسترس قرار گرفتن برای سینمای خانگی خود بخرید، حتماً صفحه فیلم های آمازون را بررسی کنید.

اندازه:

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

تنها یک ماه پس از اکران در سینما، فیلم Super Mario Bros. اکنون در دسترس است تا از راحتی خانه خود تماشا کنید. این فیلم برای اجاره یا خرید از Prime Video و سایر ویترین های دیجیتال موجود است. اگر از Gruv خرید می کنید، می توانید نسخه 4K UHD را با 24 دلار دریافت کنید با کد تبلیغاتی SIGNUP20. اگر این کد برای شما کار نمی کند، HAPPYANNY15 را امتحان کنید تا قیمت را به 25.49 دلار کاهش دهد (h/t) Wario64).

بخوانید  اضافه شدن طرح رنگی Gray Camouflage به مجموعه لوازم جانبی PS5

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر