تریلر Fast X نشان دهنده آغاز پایان حماسه سریع است

Fast X اولین قسمت از دو قسمتی است که به حماسه 10 قسمتی پایان می دهد و در 19 می 2023 وارد سینماها می شود. نیمه دوم پایانی هنوز عنوان یا تاریخ انتشار رسمی ندارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

نه تنها متحدانی مانند لتی، هان و رومن بازگشته اند، بلکه شرورهای سابق شاو و جاکوب تورتو نیز این بار در کنار خانواده هستند. یک عکس سریع از بری لارسون تازه وارد در حال شکستن جمجمه و خرید نوشیدنی وجود دارد. در همین حال، رمز شارلیز ترون ظاهراً با دانته متحد شده است و او با مشت به لتی می زند.

هر چیزی را که می خواهید دارد: درگیری، مشت زدایی، رانندگی در کنار سد، و بمب هایی که Fast X را شبیه تبلیغات Rocket League می کند. به عبارت دیگر، اینجا خیلی اتفاق می افتد. دانته بمبی را در شهر واتیکان مستقر می‌کند و از انفجار لذت می‌برد، سپس Dom را در جاده‌ای بین دو تراکتور تریلر می‌پیچد و او را به سمت پایین دیوار شیب‌دار می‌فرستد.

دانته ریس بیش از یک دهه است که در حال برنامه ریزی انتقام خود از Dom Toretto است و تقریباً زمان آن رسیده است که او آن را اجرا کند. آخرین تریلر Fast X تنها یک ماه تا اکران این فیلم در سینماها منتشر شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Some All-Time Great Indie Games Are Coming To Netflix