با بازی کیانو ریوز و ست روگن در فیلم خوش شانسی به کارگردانی عزیز انصاری

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که لاینزگیت بازیگران اصلی فیلم کمدی Good Fortune (اقبال نیک) را معرفی کرده است. انصاری عزیزبازیگر سریال پارک ها و تفریحات در اولین تجربه کارگردانی خود زمام این فیلم را به دست می گیرد و به عنوان فیلمنامه نویس و بازیگر فعالیت می کند.

جو دریکرئیس گروه Lionsgate Motion Picture درباره این موضوع گفت: این فیلم واقعا برای ما شانس آورده است ما فیلمنامه فیلم و توانایی های عزیز را دوست داریم. [انصاری] ما به عنوان بازیگر و کارگردان، عمیقاً به این اعتقاد داریم. زمانی که او است [روگن] و کیانو [ریوز]دو بازیگر با استعداد درجه یک در کنار عزیز [انصاری] یعنی زمینه تبدیل فیلم به اثری کاملا منحصر به فرد ایجاد می شود. ما تولید این پروژه را در اسرع وقت آغاز خواهیم کرد.”

عزیز انصاری 7 بار نامزد دریافت جایزه امی شده و دوبار نیز برنده این جایزه شده است. این بازیگر آمریکایی بیشتر به خاطر بازی در نقش تام هاورفورد در 7 فصل سریال پارک ها و تفریحات NBC و البته ساخت و نوشتن سریال کمدی-درام Master of None (Master of Nothing) در سریال NBC شناخته می شود. نتفلیکس. شبکه آنلاین

عزیز انصاری در اولین تجربه کارگردانی خود با کیانو ریوز و ست روگن سکان هدایت فیلم Good Fortune را بر عهده می گیرد.

آنتونی کاتگاس، الن یانگ و عزیز انصاری به عنوان تهیه کننده Good Fortune و بردی فوجیکاوا و جان همفری Lionsgate بر این پروژه نظارت خواهد کرد. در حال حاضر، جزئیات فیلمنامه مخفی نگه داشته می شود.

بخوانید  محبوبیت چشمگیر Elden Ring در Steam همچنان ادامه دارد

فیلم خوش شانسی که ست روگن، صداپیشه برادران سوپر ماریو. فیلم (فیلم برادران سوپر ماریو) و ریوز کیانو، بازیگر سری فیلم های جان ویک که بخشی از بازیگران است، برای ساخت چراغ سبز نشان داده شده است. مراحل اصلی فیلمبرداری این فیلم کمدی از ماه آینده در لس آنجلس، بزرگترین شهر ایالت کالیفرنیا آغاز می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر