دولت ایالات متحده ویدیوهای مرموز یوفو را از حالت طبقه بندی خارج می کند

با وجود افزایش فعالیت، کرک پاتریک می گوید که دفتر او تاکنون هیچ مدرکی دال بر فعالیت فرازمینی پیدا نکرده است. همانطور که توسط خط مشیاو به کمیته خدمات مسلح سنا گفت: “AARO تاکنون هیچ مدرک معتبری از فعالیت فرازمینی، فناوری فرازمینی یا اشیایی که قوانین شناخته شده فیزیک را نقض می کنند، پیدا نکرده است.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



دومین ویدیوی طبقه‌بندی‌شده که در ارائه نمایش داده می‌شود، یک شی را که در جنوب آسیا مشاهده شده است، تجزیه و تحلیل می‌کند. این رویت در انتظار بررسی همتایان، با AARO حل شده است که شیء را یک هواپیمای تجاری تعیین کرده است. کرک پاتریک گفت که حدود نیمی از گزارش‌های UAP ارسال شده به دفتر او برای بررسی اولویت‌بندی شده‌اند، در حال حاضر 20 تا 30 گزارش در حال بررسی است و تنها تعداد انگشت شماری از همتایان بررسی و بسته شده‌اند. او هشدار می دهد که بسیاری از پرونده ها به دلیل کمبود شواهد بعید است حل شوند

به عنوان بخشی از یک جلسه توجیهی اخیر پنتاگون در مورد بشقاب پرنده ها، که اکنون به طور رسمی به عنوان UAPs یا پدیده های هوایی ناشناس شناخته می شوند، دولت ایالات متحده دو ویدئوی جدید از این پدیده را از حالت طبقه بندی خارج کرد. یکی از آنها که توسط یک پهپاد Reaper گرفته شده است، یک گوی فلزی در حال پرواز را نشان می دهد که سال گذشته در خاورمیانه مشاهده شد.

این ویدئوها توسط شان کرک پاتریک، رئیس دفتر حل و فصل ناهنجاری در همه مناطق که سال گذشته برای بررسی شواهد UAP ها تاسیس شد، معرفی شدند. مشاهده ها در حال افزایش است، به طوری که این اداره اکنون بیش از 650 مورد را زیر نظر دارد، و تنش در اطراف UAP ها پس از سرنگونی چندین شی ناشناس بر فراز ایالات متحده و کانادا در اوایل امسال بالا است.

اولین ویدیو از کره فلزی ممکن است یکی از آنها باشد، با کرک پاتریک که می گوید “شناسایی کامل آن، فقط بر اساس این ویدئو، غیرممکن خواهد بود.” یادداشتی در اسلاید ارسال شده همراه با ویدئو اضافه می کند که UAP “ویژگی هایی مطابق با سایر مشاهده های “گوی فلزی” در منطقه را نشان می دهد.