تفاوت داستان نهایی بازی Forspoken با طراحی های اولیه

به نظر می رسد داستانی که بازیکنان در Forspoken تجربه کردند با نسخه اصلی آن مطابقت دارد ویتا گری متفاوت طراحی شده بود. برای توضیح این موضوع، ویتا در مصاحبه ای جدید توضیح داد که داستان Forspoken در نیمه راه توسعه مجدد راه اندازی شد. برای تغییر و متفاوت بودن با داستانی که در ابتدا به Square Enix ارائه شده بود.

ویتا در ادامه اشاره کرد که اسکوئر انیکس برنامه‌های جدید خود برای Forspoken را زمانی فاش کرد که اعلام کرد او و تیمش مفهوم‌سازی جنبه‌های مختلف دنیای بازی، مانند نحوه عملکرد مکانیک‌های جادویی آن را به پایان رسانده‌اند. به گفته ویتا، دنیای بازی Forspoken در آن زمان Athia نام داشت. فیلمنامه نویس Forspoken توضیح داد: «چند ماه بعد اسکوئر انیکس نزد من و یکی از نویسندگان دیگر آمد و گفت که ما تازه می‌خواهیم داستان را از نو شروع کنیم و داستان را دوباره راه‌اندازی کنیم.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ویتا خود را نویسنده Forspoken نمی داند. او فقط معتقد است که مفهوم اصلی داستان سرایی خود را ارائه کرده است. به گفته ویتا، زمانی که داستان Forspoken دوباره راه اندازی شد، او دیگر قادر به کار روی آن نبود. او افزود: “من روی طراحی های بسیار ابتدایی برای روایت دنیای بازی Forspoken کار کردم. با این حال، هرگز یک خط دیالوگ واقعی ننوشتم. اتفاقی که افتاد این بود که اسکوئر انیکس پنج یا شش سال پیش به سراغ من آمد و به من گفت که داریم. یک ایده است اما فقط یک ایده اولیه است، آیا می‌خواهید به ما کمک کنید تا جهان، اسطوره‌شناسی و داستان را توسعه دهیم. من موافقت کردم و ایده‌هایی را برای Square Enix ارائه کردم و آنها را مطرح کردم. سپس ناشر از من پرسید که آیا می‌خواهم رهبری این کتاب را بر عهده بگیرم. تیم نویسندگی بازی برای ایجاد داستان.

بخوانید  مجله تایم God of War Ragnarok را به عنوان بهترین بازی سال معرفی کرد

ویتا در نهایت تایید کرد که روایت Forspoken هیچ ارتباطی با داستانی که در ابتدا برای آن طراحی شده بود ندارد. این بازی در اوایل سال جاری بر روی پلتفرم های PC و PlayStation 5 منتشر شد.

فری در حال طلسم کردن در Forspoken

به گفته نویسنده مفهومی اصلی Forspoken، Square Enix داستان بازی را در اواسط راه توسعه به یک روایت کاملا متفاوت تغییر داد.