تعداد بازیکنان Far Cry 5 از 30 میلیون نفر گذشته است

بازی Far Cry 5 یوبی‌سافت اخیراً از به‌روزرسانی نسل نهم استقبال کرده است که به کاربران پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس اجازه می‌دهد تا آن را با سرعت 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند. Xbox Series S گنجانده شده است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که Far Cry 5 با رسیدن به 30 میلیون بازیکن به رکورد جدیدی دست یافته است.

یوبی سافت اعلام کرد که بازی تیراندازی اول شخص جهان باز، Far Cry 5، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است.

بازی تیراندازی اول شخص جهان باز Far Cry 5 به خدمات PlayStation Plus Extra و Game Pass راه یافت و از 3 تا 7 آوریل (23 تا 27 مارس) به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفت. بنابراین، احتمالاً توسط بسیاری از کاربران نسل نهم در این مدت تجربه شده است. البته شایان ذکر است که تعداد بازیکنان Far Cry 5 که از مرز 30 میلیون عبور کرده اند، لزوماً به معنای فروش مشابه این محصول نیست.

Far Cry 5 در مارس 2018 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی منتشر شد. این بازی با فروش 310 میلیون دلاری در زمان عرضه، رکورد سریع ترین فروش بازی های Far Cry را شکست.

شایعاتی وجود دارد که یوبی سافت در حال کار بر روی دو بازی Far Cry است که ظاهرا یکی از آنها بازی تک نفره Far Cry 7 و دیگری یک اثر کاملا چند نفره با کد Project Maverick است. طبق گزارش ها، بازی چند نفره Far Cry در آلاسکا اتفاق می افتد. در حالی که این موارد تایید نشده اند، این بازی ها احتمالاً در پاییز 2025 عرضه می شوند، بنابراین طرفداران نباید انتظار داشته باشند که جزئیات بیشتری به این زودی منتشر شود.

بخوانید  شرکت F1 و EA Sports WRC Codemasters از اخراج کارکنان رنج می برد
تحریریه مجله بازی یک گیمر