یوبی سافت از نمایشگاه E3 2023 برای میزبانی رویداد Ubisoft Forward خارج شد


یوبی سافت اعلام کرد که تصمیم دارد به جای حضور در نمایشگاه E3 2023، رویداد Ubisoft Forward را برگزار کند.

نینتندو و ایکس باکس قبلاً از نمایشگاه E3 2023 که برای ژوئن در لس آنجلس برنامه ریزی شده بود، خارج شده اند. در گذشته یوبی سافت حضور خود را در این نمایشگاه اعلام کرده بود اما حالا تصمیم دیگری گرفته است. یوبی سافت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که می خواهد رویکرد متفاوتی در پیش بگیرد و رویداد Ubisoft Forward Live را در 12 ژوئن در لس آنجلس برگزار کند.

در این بیانیه، یوبی‌سافت گفت: «نمایشگاه E3 در طول سال‌ها لحظات به یاد ماندنی را برای صنعت فراهم کرده است. [بازی‌های ویدیویی] ارائه شده است. اگرچه در ابتدا قصد داشتیم در این نمایشگاه حضوری ویژه داشته باشیم، اما در نهایت تصمیم گرفتیم رویکرد متفاوتی داشته باشیم و رویداد Ubisoft Forward Live را در 12 ژوئن در لس آنجلس برگزار کنیم. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر با بازیکنان هستیم.”

ReedPop که با انجمن نرم افزارهای سرگرمی برای سازماندهی نمایشگاه E3 امسال همکاری می کند، هنوز در مورد تغییر رویکرد یوبی سافت اظهار نظری نکرده است.

یوبی‌سافت قبلاً اعلام کرده بود که در نمایشگاه E3 2023 با «لیف غنی» از بازی‌ها عرضه می‌شود، اما اخیراً شایعاتی مبنی بر تأخیر بازی Assassin’s Creed Mirage و The Crew: Motorfest منتشر شد که احتمالاً برنامه‌های آن‌ها را تغییر می‌دهد. شاید در رویداد بعدی Ubisoft Forward، تریلرهای گیم پلی Assassin’s Creed Mirage و Avatar: Frontiers of Pandora نمایش داده شوند و حتی تاریخ انتشار Avatar نیز مشخص شود.

بخوانید  John Wick 4 Stars Donnie Yen Gets His Own Spinoff Movie
تحریریه مجله بازی یک گیمر