شرکت F1 و EA Sports WRC Codemasters از اخراج کارکنان رنج می برد



Codemasters، شرکت سازنده بازی هایی مانند F1 23 و EA Sports WRC، توسعه دهندگان را اخراج کرده است. شرکت مادر Electronic Arts اخراج کارکنان را تایید کرد اما نگفت که چه تعداد از کارکنان تحت تاثیر قرار گرفته اند.

یکی از سخنگویان EA گفت: “کسب و کار ما دائما در حال پیشرفت است زیرا ما در تلاش برای ارائه بازی ها و خدمات باورنکردنی هستیم که بازیکنان ما را درگیر، متصل و الهام بخش نگه می دارد.” IGN. «گاهی اوقات این امر مستلزم ایجاد تغییرات سازمانی در مقیاس کوچک است که تیم‌ها و منابع ما را برای برآورده کردن نیازها و اولویت‌های در حال تحول کسب‌وکار هماهنگ می‌کند. ما به همکاری نزدیک با کسانی که تحت تأثیر این تغییرات قرار گرفته اند، ادامه می دهیم و پشتیبانی مناسب را در طول این فرآیند ارائه می دهیم.

الکترونیک آرتز در سال 2021 Codemasters را به قیمت 1.2 میلیارد دلار خریداری کرد. این شرکت سابقه طولانی در بازی‌های سبک مسابقه‌ای دارد و فرنچایزهایی مانند F1، Grid و Dirt ایجاد کرده است. Codemasters اخیرا F1 23 و EA Sports WRC را در اوایل سال جاری منتشر کرد که دومی جانشین ظاهری سری Dirt است. سال گذشته، Codemasters Cheshire و Criterion ادغام شدند تا بتوانند فرنچایز Need for Speed ​​را تحت یک استودیو توسعه دهند.

Codemasters تنها استودیو در بریتانیا نیست که از کار بیکار شده است. استودیوهای دیگری مانند Media Molecule، Team17 و Creative Assembly به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا در سال 2023 آنجا را ترک کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  نقد سریال آخرین بازمانده از ما (فصل اول) | قسمت چهارم
تحریریه مجله بازی یک گیمر