باربی 2؟ مارگوت رابی می گوید نمی تواند او را رد کند



مارگوت رابی بازیگر زن باربی بار دیگر درباره احتمال ساخت فیلم باربی دیگر اظهار نظر کرد و گفت که نمی تواند آن را رد کند. با ورایتی صحبت کنیدرابی گفت که او و تیم “همه چیز” را در اولین باربی گذاشتند، که با بیش از 1.4 میلیارد دلار، پرفروش‌ترین فیلم جهان در سال 2023 است. او گفت که به این واقعیت افتخار می کند که باربی به عنوان یک فیلم اصلی در منظره ای که تحت سلطه دنباله ها، پیش درآمدها و بازسازی ها بود، بسیار موفق بود. رابی گفت که بازگشت به عقب و ساخت دنباله می تواند به دلایلی چالش برانگیز باشد، اما او در را به طور کامل نبسته است.

“بخشی از من اینگونه است که “اوه نه، اگر باربی 2 را انجام دهیم…” نمی دانم. اما در عین حال، من هر کاری می کنم تا دوباره به آن مجموعه برگردم. هر چیزی برای بازگشت به این مجموعه با [director Greta Gerwig] از نو؛ با [Ken actor Ryan Gosling] از نو. بازی باربی بسیار لذت بخش است. پس این یک نه نیست، اما رسیدن به یک سطح به مقدار زیادی نیاز دارد.» رابی گفت.

قبل از آن، رابی گفت که «نمی‌توانست تصور کند» دنباله‌ای برای باربی باشد. به نظر می رسد آخرین نقل قول او در مورد این موضوع، در را برای احتمال ساخت دنباله آن کمی بازتر می کند، اما هیچ چیز در این مرحله تایید نشده است.

گرویگ در حال کارگردانی یک فیلم Chronicles of Narnia برای نتفلیکس به عنوان یکی از پروژه های بعدی خود است، بنابراین احتمالاً در حال حاضر مشغول آن است. در مورد رابی، او و گاسلینگ دوباره برای یک فیلم جدید Ocean’s 11 که پیش درآمدی برای فیلم های جورج کلونی خواهد بود، با هم متحد می شوند.

بخوانید  لغو پخش فیلم Batgirl توسط برادران وارنر

صحبت‌های پولی می‌شود و قطعاً مدیران و سهامدارانی وجود خواهند داشت که با توجه به موفقیت بزرگ آن در باکس آفیس، دنباله‌ای از باربی را فریاد بزنند. اینکه این اتفاق بیفتد یا نه داستان دیگری است.

همچنین در مصاحبه با تنوع، رابی گفت که چگونه یک تهیه کننده فیلم اوپنهایمر که در همان روز با باربی در ماه ژوئیه اکران شد، با او تماس گرفت و به او گفت که باید تاریخ اکران باربی را افزایش دهد. او به من گفت، فکر می‌کنم باید قرارت را جابه‌جا کنی. و من با خودم گفتم: “ما جلسه خود را تغییر نمی دهیم. اگر از رویارویی با ما می ترسید، جلسه خود را جابه جا می کنید.

هر دو فیلم در یک روز اکران شدند و جرقه پدیده ای به نام “باربنهایمر” شد.

باربی از 15 دسامبر برای پخش در Max در دسترس خواهد بود. همچنین یک نسخه زبان اشاره آمریکایی (ASL) وجود خواهد داشت که لیلا حناومی مترجم ASL را در طول فیلم امضا می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر