لغو پخش فیلم Batgirl توسط برادران وارنر

نیویورک پست می‌گوید که نمایش اولیه فیلم Batgirl آنقدر ضعیف بوده که باعث شده تا شرکت برای کاهش ضررش آن را نمایش ندهد. هرچند ددلاین می‌گوید که نمایش اولیه فیلم بت‌گرل با اینکه از نسخه تکمیل نشده جلوه‌های ویژه فیلم بوده، نتایج خیلی منفی نداشته و فیلم غیر قابل دیدن نبوده است. ورایتی نیز می‌گوید که وارنر به‌دنبال ساخت فیلم‌های بلاک‌باستری از دنیای دی سی است و تصمیم دارد تا فیلم‌های تولید شده را برای اکران در سینماها به‌جای سرویس‌های استریم تولید کند. علاوه‌بر بت‌گرل، ساخت انیمیشن Scoob 2 برای HBO Max نیز لغو شده است.

گفته می‌شود که وارنر برای ساخت فیلم بت‌گرل چیزی در حدود ۷۰ تا ۹۰ میلیون دلار هزینه کرده است. پیش از این برنامه برادران وارنر برای اکران همزمان فیلم‌هایش در سالن‌های سینما و HBO Max با شکست مواجه شده بود و این برنامه با انتقادات زیادی مواجه شده است. البته این موضوع صرفا به‌خاطر شکست این برنامه نبوده است و گفته می‌شود که زاسلاو به‌دنبال تغییرات گسترده در HBO Max است که ظاهرا فردا سرنوشت این سرویس استریم که پایین‌تر از انتظار سرمایه‌گذاران عمل کرده، مشخص خواهد شد. 

لسلی گریس در نقش باربارا گوردون ملقب به بت‌گرل، جی کی سیمونز در نقش جیمز گوردون، مایکل کیتون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، برندن فریزر در نقش فایرفلای، جیکوب اسکیپیو، ایوری آکینو، ربکا فرانت، کوری جانسون و ایتن کای، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Batgirl حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. عادل ال عربی و بلال فلاح که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys For Life و دو قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشتند، وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده داشتند.

بخوانید  Black Panther 2 برای پنجمین هفته متوالی در صدر باکس آفیس آمریکا قرار گرفت



منبع

لوگو سفید شبکه آنلاین اچ بی او مکس شرکت وارنرمدیا روی بک گراند بنفش

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران وارنر ساخت چند پروژه خود را لغو کرده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که برادران وارنر پخش فیلم Batgirl ازطریق سالن‌های سینما یا HBO Max را لغو کرده است و این فیلم قرار نیست هرگز پخش شود. بخش عجیب این تصمیم اینجا است که فیلم‌برداری فیلم بت گرل به پایان رسیده بود و تقریبا کار روی فیلم رو به اتمام بوده است. گفته می‌شود که این تصمیم در نتیجه سیاست‌های جدیدی است که دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری می‌خواهد اتخاذ کند که او می‌خواهد دوباره تمرکز برادران ورنر روی اکران‌های سینمایی باشد.

برادران وارنر در حال تغییر سیاست‌ها و استراتژی خود است و به همین منظور پخش فیلم Batgirl چه از سرویس استریم و چه در سالن‌های سینما را لغو کرده است.