منتظر اکران جدید فیلم Prince of Persia: The Lost Crown در The Game Awards باشید


تریلر بازی Playing the Prince of Persia: The Lost Crown در مراسم جوایز بازی 2023 این موضوع توسط توییت اکانت رسمی این بازی تایید شده است.

با نزدیک شدن به مراسم Game Awards 2023، بازی ها و آثار جدیدی که قرار است در این مراسم ارائه شوند یا نمایش جدیدی داشته باشند یکی پس از دیگری شناسایی می شوند. اکنون، نمایش جدید Prince of Persia: The Lost Crown برای رویداد امسال تایید شده است.

پوستر بازی Prince of Persia: The Lost Crown

یوبی سافت از طریق حساب رسمی توییتر Prince of Persia (X) تایید کرده است که تریلر Prince of Persia: The Lost Crown در The Game Awards 2023 نمایش داده خواهد شد. احتمالاً باید منتظر مشاهده جزئیات بیشتر در مورد سیستم رزمی ساید اسکرول باشیم. بازی اکشن ماجراجویی با تمرکز بیشتر روی روایت بازی و شخصیت های معرفی شده در تریلرهای قبلی.

Prince of Persia: The Lost Crown توسط شعبه مونپلیه یوبی سافت ساخته شده است که قبلاً روی سری Rayman کار کرده است. بنابراین واضح است که این تیم می تواند از تجربه گسترده خود در ساخت بازی های پلتفرم دو بعدی بهره مند شود. علاوه بر این، Prince of Persia: The Lost Crown دارای عناصری از Metroidvinia است که برای اولین بار در سری Prince of Persia استفاده شد.

مراسم جوایز بازی 2023 که تقریباً 2.5 تا 3 ساعت به طول خواهد انجامید، باید در تاریخ 7 دسامبر ساعت 4 بامداد (17 آذر) با حضور بازی های جدید مایکروسافت، سگا و … برگزار شود. در گذشته، یوبی سافت با ارائه نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time سعی در احیای Prince of Persia: The Sands of Time داشت. با این حال برنامه های این شرکت فرانسوی به خوبی پیش نرفت و به نظر می رسد که توسعه این بازسازی با مشکلات و راه اندازی مجدد زیادی مواجه شده است.

بخوانید  آمازون و گیم‌شاپ قراردادی را برای اقتباس‌های Warhammer 40000 نهایی کردند

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه 2024 (28 دسامبر 1402) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر