حالت تک نفره به eFootball اضافه شد. از مستر لیگ خبری نیست


کونامی حالت تک نفره My League را به eFootball اضافه کرده است که دارای ویژگی های مشابه Master League است، اما هنوز خبری نیست که طرفداران این حالت منتظر کدام حالت بوده اند.

کونامی قبلاً قول داده بود که شبیه‌ساز فوتبال رایگان eFootball در نهایت مستر لیگ، یکی از محبوب‌ترین بخش‌های تک نفره در سری PES را دریافت کند. اما با به‌روزرسانی نسخه 3.20 آن بازی در این ماه، به نظر می‌رسد که برای دریافت حالت مستر لیگ که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، باید بیشتر منتظر بمانیم. اما حالت جدید My League این انتظار را آسان تر می کند. در این حالت، بازیکنان می توانند یک فصل کامل با تغییر شرایط آب و هوایی و جوایز انحصاری تک نفره را تجربه کنند.

بخش لیگ من چگونه کار می کند به این ترتیب در لیگ انگلیس، ایتالیا و غسا جایگزین تیمی که انتخاب کرده اید می شوید و با استفاده از بازیکنانی که به لطف سیستم خاص بازی آنلاک کرده اید، با هوش مصنوعی بازی روبرو می شوید و سعی می کنید به اوج برسید. تابلوی امتیازات در این بین، مجموعه ای از کات سین های ویژه و جلوه های دیگر برای نشان دادن پیشرفت شما برنامه ریزی شده است. همچنین می توانید این حالت را هر چند بار که بخواهید بازی کنید.

مسی در پوستر eFootball

به طور کلی، به نظر می رسد این حالت راهی برای جذاب تر کردن گیم پلی برای کسانی است که ترجیح می دهند بازی را به صورت آفلاین انجام دهند. اما اگر آنلاین بازی کنید یک سری مزیت ها در انتظار شما خواهد بود. به عنوان مثال، سیستم سطح جدید بازی به شما این امکان را می دهد که با بازیکنانی که سطح مهارتی مشابه شما دارند به رقابت بپردازید. در حالی که با حالت cooperative، می توانید به بازیکنان دیگر بپیوندید و لزوما خود را محدود به بازی با دوستان خود نکنید.

بخوانید  مدیرعامل Payday بعد از شروع ضعیف بازی و تعداد بازیکنان کم بازی رفت

همچنین می توانید از ایموجی ها برای برقراری ارتباط در لحظات حساس بازی استفاده کنید یا استراتژی خود را با متحدان جدید خود هماهنگ کنید. علاوه بر این، کارت‌های جدیدی با امتیازات ویژه وجود دارد که کونامی از آنها برای ارائه یک نسخه «نادر» از برخی بازیکنان خاص استفاده می‌کند، در صورتی که در واقعیت عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند. بخش ورود همچنین با یک مینی بازی سرگرم کننده همراه است که در آن باید یک پنالتی بزنید تا سطح خود را بالا ببرید و جایزه بگیرید.

بنابراین بازی دست کم گرفته شده کونامی به پیشرفت خود ادامه می دهد، اما شاید نه به اندازه ای که طرفداران قدیمی سری PES انتظار آن را داشته باشند. گیم پلی بازی در وضعیت خوبی قرار دارد و کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد، اما بدون بخش تک نفره کامل، این بازی همیشه برای طرفداران قدیمی خود درجه دو خواهد بود. امیدواریم که برای دریافت این قسمت مورد انتظار زیاد منتظر نباشیم تا اینکه کونامی بالاخره یکی از بهترین ورزش های تک نفره را به اوج خود بازگرداند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر