تاسیس استودیوی GPTRACK50 توسط تهیه‌کننده سابق رزیدنت ایول

همچنین قرار است از آثار این استودیو در جهت تولید اقتباس‌های سینمایی، رمان‌ها و مانگا نیز مورد استفاده قرار گیرد. کوبایاشی تجربه حضور در مراحل ساخت سریال‌ها و پروژه‌های انیمیشن سری رزیدنت ایول را نیز در کارنامه دارد و بنابراین احتمالا علاوه‌بر تولید بازی‌های اکشن و سینمایی، برنامه‌هایی برای آثار سینما و تلویزیونی نیز بخش دیگری از تمرکز شرکت تازه‌تأسیس GPTRACK50 خواهد بود.

کوبایاشی برای اولین‌بار فعالیت خود را به‌عنوان برنامه‌نویس در مراحل ساخت اولین بازی مجموعه رزیدنت ایول آغاز کرد؛ اثری که در سال ۱۹۹۶ برای کنسول پلی استیشن منتشر شد. پس از آن کوبایاشی به تیم سازنده سری داینو کرایسیس پیوست و در ساخت دو بازی ابتدایی این مجموعه نقش زیادی داشت.

هیرویوکی کوبایاشی، تهیه‌کننده بسیاری از بازی‌های کپکام، با همکاری شرکت نت‌ایز، استودیوی بازی‌سازی GPTRACK50 را تأسیس کرده است.

کوبایاشی جدیدترین بازی‌ساز قدیمی و کهنه‌کار صنعت بازی ژاپن است که در سال‌های اخیر به نت‌ایز می‌پیوندد. سال گذشته این شرکت که دومین شرکت بزرگ بازی‌سازی کشور چین بعد از تنسنت به‌حساب می‌آید، اعلام کرد استودیوی شخصی «سودا 51» به اسم Grasshopper Manufacture را با مبلغ نامشخصی تصاحب کرده است. Suda51 آثاری همچون بازی‌های No More Heroes را در کارنامه دارد.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

نت‌ایز می‌گوید این استودیو با هدف محتوای سرگرم‌کننده برای کاربران ژاپنی و بین‌المللی تأسیس شده است. همچنین بازی‌سازان دیگری از صنعت سینما و بازی نیز برای کمک به کوبایاشی برای دستیابی به این هدف، به استودیوی GPTRACK50 ملحق شده‌اند. سخنگوی شرکت نت‌ایز هم می‌گوید هدف اصلی تأسیس این استودیو، ساخت و توسعه‌ی IPهای جدید و اورجینالی است که تمامی دنیا را تحت تاثیر قرار دهد.

بخوانید  لیست بازی های Evo 2023 اعلام شد

مدتی پیش اعلام شد هیرویوکی کوبایاشی که به‌عنوان تهیه‌کننده بازی‌های محبوبی مثل Resident Evil 4 و Devil May Cry 4 شناخته می‌شود، کپکام را به مقصد شرکت چینی نت‌ایز ترک کرده است. حالا نت‌ایز اعلام کرده است که استودیوی تازه‌تأسیس GPTRACK50 که در منطقه‌ی اوزاکا واقع است، محل کار جدید کوبایاشی خواهد بود.