تاریخ انتشار Ghostbusters: Frozen Empire به جلو رفت


سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم Ghostbusters: Frozen Empire با بازی پل راد کمی زودتر اکران خواهد شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونقسمت جدید شکارچیان ارواح زودتر از حد انتظار به اکران سینماها خواهد رفت. فیلم Ghostbusters: Frozen Empire قرار بود در تاریخ 29 مارس 2024 (10 آوریل 1403) اکران شود و اکنون سونی پیکچرز اعلام کرده است که دنباله Ghostbusters: Afterlife یک هفته زودتر یعنی در 22 مارس 2024 (آوریل) اکران خواهد شد. 3، 1403). بدین ترتیب، فیلم شکارچیان ارواح: امپراتوری منجمد یک هفته قبل از فیلم Godzilla x Kong: The New Empire اکران خواهد شد.

گیل کنانکارگردان Monster House و نویسنده Ghostbusters: Afterlife کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Ghostbusters: Frozen Empire را بر عهده داشته است. جیسون رایتمن، کارگردان فیلم Ghostbusters: Afterlife که قبلاً انتظار می رفت برای کارگردانی این قسمت نیز بازگردد، به عنوان نویسنده و تهیه کننده در Ghostbusters 4 بازگشته است. فیلم Ghostbusters: Afterlife در سال 2021 توانست بیش از 204.4 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد.

پل راد، کری کن، فین ولفهارد، مکینا گریس، کمیل نانجیانی، پاتون اسوالت، سلست اوکانر، لوگان کیم، دن آیکروید، بیل موری، ارنی هادسون و آنی پاتس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ghostbusters: Afterlife حضور دارند. بازی Soul Hunters: The Frozen Empire داستان دو نسل از شکارچیان روح را دنبال می کند که باید قبل از شروع دومین عصر یخبندان با تهدید جدیدی روبرو شوند و جهان را نجات دهند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Tama Tonga: Breaking Down Monster Heel جدید WWE