بازی جدید Battlefield احتمالاً تخریب پذیری بالایی خواهد داشت


آگهی شغلی جدید Electronic Arts اهمیت بسیار زیاد تخریب پذیری را در تکرار بعدی سری Battlefield نشان می دهد.

اگرچه استودیوی دایس به عنوان سازنده اصلی سری Battlefeed شناخته می شود، اما استودیوهای الکترونیک آرتز دیگر همچنان در توسعه این سری نقش دارند. استودیو Ripple Effect یکی از تیم‌های پشتیبانی از سری Battlefield است که اخیراً بازسازی نقشه‌های موجود در حالت Portal بازی Battlefield 2042 را انجام داده است.

استودیوی Ripple Effect اخیراً لیست مشاغل جدیدی را منتشر کرده است که به نسخه آینده Battlefield متمرکز بر تخریب پذیری اشاره می کند. با توجه به اینکه نسخه اخیر بازی Battlefield انتقادات زیادی را به همراه داشته است و بسیاری از طرفداران نسبت به تخریب پذیری این بازی نسبت به نسخه های قبلی گلایه دارند، به نظر می رسد الکترونیک آرتز به دنبال ارائه یک سیستم تخریب پذیری واقعی و دقیق در نسخه بعدی است. از سری

در آگهی شغلی Ripple Effect برای Visual Effects Director آمده است: «ما به دنبال مدیر طراحی سه بعدی هستیم تا به ما کمک کند واقعی‌ترین و هیجان‌انگیزترین جلوه‌های تخریب‌پذیر را در ویدیوهای صنعت بازی ایجاد کنیم. ما همچنین به توسعه دهندگانی نیاز داریم که بهینه ترین و واقعی ترین کیفیت بصری بازی را ارائه دهند.

در Battlefield 2042 به دشمنان حمله کنید

این آگهی شغلی به وضوح نشان می دهد که سازندگان Battlefield جدید به دنبال شخصی هستند که به طور خاص سرپرست بخش تخریب پذیری باشد. در گذشته تخریب پذیری دقیق و واقعی یکی از عوامل محبوبیت و فروش بالای بازی های Battlefield بود. این ویژگی به بازیکنان این امکان را می داد تا به صورت پویا در مراحل پیشرفت کنند و با تخریب محیط، بر سرنوشت جنگ تأثیر مستقیم بگذارند.

بخوانید  رقابت پر هرج و مرج را در تریلر سینمایی Crash Team Rumble نشان دهید

با این حال، Battlefield 2042 دارای سیستم تخریب پذیری بسیار محدودی بود و بسیاری از بازیکنان فکر می کردند که این ویژگی در مقایسه با Battlefield 1 و Battlefield V یک پسرفت کامل است. بر اساس این بازخورد، این احتمال وجود دارد که تیم جدید Battlefield به طور کامل روی جزئیات، واقع بینانه و گسترده تر تمرکز کند. تخریب پذیری از همیشه

تحریریه مجله بازی یک گیمر