یکی از بهترین هدست های گیمینگ پریمیوم در آمازون تخفیف دارد


وقتی صحبت از هدست‌های بازی بی‌سیم می‌شود که می‌توانند در چندین پلتفرم مورد استفاده قرار گیرند، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند و به طرز شگفت‌انگیزی راحت هستند، شکست دادن جذابیت عملکرد SteelSeries Arctis Nova Pro دشوار است. تمام این کیفیت برتر با هزینه گزافی – 350 دلار – ارائه می شود، اما در حال حاضر می توانید با خرید این هدست از طریق آمازون 50 دلار صرفه جویی کنید.

هدست Arctis Nova Pro از سری SteelSeries
هدست Arctis Nova Pro از سری SteelSeries

این قرارداد برای نسخه Xbox هدست – انتخاب GameSpot برای بهترین هدست Xbox و بهترین هدست PS5 به طور کلی – و در حالی که هدف اصلی آن کنسول های Xbox است، روی PS5، PS4، PC و Switch نیز کار می کند. . این ویژگی های اضافی را در اختیار شما قرار می دهد و آن را به یکی از بهترین هدست های همه کاره موجود در بازار امروز تبدیل می کند.

در داخل، چیزهای زیادی برای دوست داشتن در اینجا وجود دارد، زیرا هدست می تواند از مزایای Microsoft Spatial Sound برای Xbox و Tempest 3D Audio برای PS5 استفاده کند، می توانید همزمان دو اتصال صوتی را با هم ترکیب کنید و حذف نویز فعال به شما امکان می دهد فقط روی بازی خود تمرکز کنید. صوتی. برای راحتی بیشتر، می توانید ایستگاه پایه را به کنسول ایکس باکس و پلی استیشن خود وصل کنید و جابجایی بین آنها را آسان می کند.

از دیگر ویژگی‌های عالی می‌توان به سیستم باتری دوگانه اشاره کرد تا دیگر نگران شارژ مجدد Nova Pro خود در نامناسب‌ترین لحظه نباشید، یک ایستگاه پایه OLED برای کنترل‌های صوتی اضافی، و یک میکروفون حذف نویز که توسط هوش مصنوعی تغذیه می‌شود. زمانی که به یک خط ارتباطی واضح نیاز دارید. آنها همچنین به لطف طراحی قابل تنظیم و مواد درجه یک، کلاه ایمنی کاملاً راحت هستند.

بخوانید  پروتکل کالیستو: کجا همه سلاح ها را پیدا کنیم

اگر هدست بالا فروخته شده است، چند گزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید. نسخه رایانه شخصی Nova Pro همچنین با کنسول های پلی استیشن کار می کند – و بالعکس برای هدست پلی استیشن – اما به دلیل ماهیت پروتکل های بی سیم آن کنسول، انتظار نداشته باشید که روی کنسول ایکس باکس کار کنند. برای راه اندازی جهانی تر، نمی توانید با هدست سیمی Nova Pro اشتباه کنید.

سپس Turtle Beach Stealth Pro است، یک هدست با عملکرد بالا که کمی گران‌تر است و دارای قابلیت حذف نویز فعال فوق‌العاده پیشرفته است. شاید به اندازه Nova Pro راحت نباشد، اما همچنان یک جایگزین قابل اعتماد است.

یا اگر چیزی مقرون به صرفه تر را ترجیح می دهید، Arctis Nova 7 را برای رایانه های شخصی، پلی استیشن و سوییچ بررسی کنید. اینها معمولاً 180 دلار قیمت دارند، اما با قیمت 145 دلار به فروش می رسند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر