پروتکل کالیستو: کجا همه سلاح ها را پیدا کنیم

قطع كردن:

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

بخوانید  تریلر نسخه 1.0 بازی Temtem با محوریت جزییات جدید آن

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

Callisto Protocol یک بازی ترسناک بقا است، بنابراین شما در طول کمپین به دنبال مهمات و تجهیزات خواهید بود. با این حال، چیزی که ممکن است انتظار نداشته باشید، این است که اگر در کاوش خود دقیق نباشید، برخی از سلاح های او در واقع کاملاً قابل از دست دادن هستند. این بدان معناست که شما می توانید بازی را تنها با دو اسلحه و یک سلاح سرد به پایان برسانید – اما این نباید مشکلی ایجاد کند، زیرا ما مکان های تمام داستان ها و سلاح های اختیاری را در زیر داریم.

باتوم بیهوشی

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

Skunk Gun در Reforge با استفاده از طرحواره Skunk Gun ساخته شده است که در فصل Aftermath یافت می شود. کمی به فصل، شما باید راه خود را از یک زیرزمین پیدا کنید. شما در منطقه ای به نام D3 زیرزمین خواهید بود و با جعبه فیوز روبرو می شوید که هنوز قابل استفاده نیست. به حرکت رو به جلو در مسیر عمدتا خطی ادامه دهید تا زمانی که به منطقه ای برسید که باید دشمنان را از بین ببرید و فیوز روی زمین پیدا کنید. در حالی که اولین فکر شما این است که از آن برای باز کردن درب در نزدیکی آن استفاده کنید، در عوض باید آن را به جعبه فیوز که قبلاً دیدید برگردانید. از آن برای باز کردن یک در استفاده کنید، سپس از طریق شفت تهویه اینجا بخزید تا شماتیک اسکانک گان را در اتاق بعدی پیدا کنید.

بخوانید  Zelda And The Power Of Familiar Worlds | No Hud

تفنگ شورش

در حال پخش: The Callisto Protocol – تریلر رسمی راه اندازی

توپ دستی

Riot Gun به طور خودکار در طول فصل گم شده به دست می آید. پس از عبور از انواع مکان های برفی در فضای باز و راهروهای داخلی، در نهایت با اتاقی روبرو می شوید که در آن دنی را خواهید دید که با انبوهی از دشمنان مبارزه می کند. به او کمک کنید تا آنها را تمیز کند، سپس در را برای او باز کنید تا صحنه ای را ایجاد کند که در آن او این تفنگ ساچمه ای قدرتمند را به شما می دهد.

تفنگ تاکتیکی

تپانچه تاکتیکی در Reforge با استفاده از شماتیک تپانچه تاکتیکی ساخته شده است که در فصل زیر قابل مشاهده است. در نیمه راه، وارد اتاقی می‌شوید که در آن سه دشمن کور از چپ، راست و جلوی شما وارد می‌شوند و به هم نزدیک می‌شوند. آنها را بی سر و صدا بیرون بیاورید و از در جلوی خود عبور کنید و مسیر را دنبال کنید تا زمانی که مجبور شوید از روی چند زباله فلزی بپرید. در ورودی این اتاق بعدی دشمن دیگری خواهد بود که از دیوار بیرون خواهد آمد. هنگامی که او را بکشید، می توانید طرح شماتیک Tactical Pistol را که روی یک میز در سمت راست منطقه نشسته است، پیدا کنید.

تپانچه تاکتیکی دارای سرعت آتش بالا و آسیب مناسب است.
تپانچه تاکتیکی دارای سرعت آتش بالا و آسیب مناسب است.

تفنگ تهاجمی

ثبت نام کنید یا وارد شوید

Assault Rifle در Reforge با استفاده از طرح اولیه Assault Rifle ساخته شده است که در فصل Colony موجود است. در حین کاوش در محله های فقیر نشین در انتهای فصل در جستجوی کلید امنیتی، به نقطه ای خواهید رسید که باید از نردبانی که به یکی از خانه های فرسوده طبقه همکف متصل است بالا بروید تا به قسمت بالایی برسید. هنگامی که به قله رسیدید، پشت سر خود به سمت حمام بروید و شماتیک تفنگ تهاجمی را روی سینک بردارید – و مراقب باشید که دشمن بلافاصله بعد از آن به شما حمله کند.

بخوانید  Returnal سومین سالگرد خود را با یک رمان گرافیکی، یک کتاب هنری و یک انیمیشن کوتاه جشن می گیرد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.