اولین تریلر ایندیانا جونز 5 منتشر شد

جیمز منگولدکارگردان نامزد اسکار برای فیلم Logan، کارگردانی فیلم Indiana Jones and the Dial of Fate و همکاری با به جز باترورث و جان هنری باترورثفیلمنامه نویسان فورد و فراری فیلمنامه را نوشته اند. استیون اسپیلبرگ او سال ها برای کارگردانی ایندیانا جونز 5 در نظر گرفته شد، اما سال گذشته کارگردانی این پروژه را رها کرد.

ظاهرا استیون اسپیلبرگ از کارگردانی ایندیانا جونز 5 کناره گیری کرد تا نسل جدیدی از فیلمسازان بتوانند این فرانچایز محبوب را ادامه دهند. کاتلین کندی، فرانک مارشال و سیمون امانوئل آنها به همراه استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده این پروژه کار می کنند جان ویلیامز به تولید موسیقی بازگشته است. فیلم Indiana Jones and the Dial of Fate برای اکران در 30 ژوئن 2023 (9 ژوئیه 1402) در نظر گرفته شده است.

دیزنی در کنار فاش کردن نام رسمی ایندیانا جونز 5، اولین تریلر و پوستر جدیدی از آن را به اشتراک گذاشته است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که کمپانی دیزنی هنگام رونمایی از نام رسمی فیلم Indiana Jones 5، اولین تریلر و پوستر جدیدی از آن را به اشتراک گذاشته است. این یک فیلم اکشن است هریسون فورد او در ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت بازی می کند. تریلر جدید وقایع هیجان انگیز فیلم را در حدود 2 دقیقه نشان می دهد و در ادامه می توانید آن را تماشا کنید.

پوستر فیلم ایندیانا جونز 5

Raiders of the Lost Ark اولین فیلم از سری ایندیانا جونز بود که در سال 1981 اکران شد و موفقیت آن منجر به ساخت 3 دنباله شد. چهار فیلم اول ایندیانا جونز نزدیک به 2 میلیارد دلار در سراسر جهان فروختند که موفقیت بزرگی برای فرنچایز بود. اگرچه فیلم ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین (ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین) پس از اکران در سال 2008 نتوانست مخاطبان را راضی کند، اما در باکس آفیس چندان بد عمل نکرد و حدود 790 میلیون دلار فروخت. .

بخوانید  WoW: به‌روزرسانی بعدی Dragonflight زره‌های Forsaken و Night Elf را اضافه می‌کند

دانلود فیلم آپارات