تاریخ انتشار بازی Hitman: Blood Money – Reprisal برای نینتندو سوییچ مشخص شد


استودیو Feral Interactive تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Hitman: Blood Money – Reprisal را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار دنیای بازی های ویدیویی، استودیو Feral Interactive تایید کرده است که بازی Hitman: Blood Money – Reprisal در تاریخ ۵ بهمن ۱۴۰۲ (۲۵ ژانویه ۲۰۲۴) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی که در حال حاضر برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است، تنها به صورت دیجیتالی از طریق فروشگاه اینترنتی نینتندو با قیمت 30 دلار قابل خرید است. علاوه بر این، بازیکنانی که این بازی را پیش خرید کنند، می توانند 5 دلار تخفیف بگیرند.

بازی Hitman: Blood Money – Reprisal به عنوان نسخه ارتقا یافته بازی اکشن کلاسیک Hitman از استودیوی IO Interactive شناخته می شود. این بازی شامل یک حالت غریزی است که نقاط مهم، اهداف و نگهبانان را به بازیکنان نشان می دهد. این حالت در واقع یک ویژگی خوب برای یافتن فرصت مناسب و برنامه ریزی برای ترور اهداف است و به بازیکن اجازه می دهد تا از محیط های sandbox بازی به نفع خود استفاده کند. علاوه بر این، سیستم مینی نقشه جدید بازی می تواند راه های جدیدی را برای کشف محیط اطراف نشان دهد. توسعه دهندگان یک سیستم هشدار جدید برای بازی طراحی کردند تا بازیکنانی را که در معرض شناسایی دشمن قرار دارند راهنمایی کند.

وضعیت پشتیبانی Hitman: Blood Money – Reprisal از صفحه نمایش لمسی Nintendo Switch هنوز مشخص نیست و باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری در این زمینه در روزهای آینده باشیم. در همین حال، بازیکنانی که می‌خواهند روش‌های مدرن‌تری را در مورد Hitman تجربه کنند، می‌توانند Hitman: World of Assassination و حالت فریلنسر سرکش آن را امتحان کنند.

بخوانید  آیفون ۱۴ پرو مکس و iPhone 14 Pro معرفی شد + قیمت و مشخصات فنی
تحریریه مجله بازی یک گیمر