تاریخ انتشار نسخه کامل Wo Long: Fallen Dynasty اعلام شد


استودیو Team Ninja تاریخ انتشار نسخه کامل Wo Long: Fallen Dynasty را اعلام کرد.

طرفداران بازی های Soulslike که هنوز موفق به تجربه Wo Long: Fallen Dynasty و بسته های الحاقی آن نشده اند، ماه آینده می توانند به نسخه کامل آن دسترسی داشته باشند. استودیوی تیم نینجا اعلام کرد که نسخه کامل بازی در تاریخ 18 بهمن 1402 (7 فوریه 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد. ایکس باکس سری اس اس منتشر خواهد شد.

نسخه کامل Wo Long: Fallen Dynasty شامل تمام محتوای کمپین اصلی و به‌روزرسانی‌ها و همچنین تمام بسته‌های الحاقی از جمله نبرد Zhongyuan، Conqueror of Jiangdong و Upheaval در Jingxiang است. خریداران این نسخه زره های Qinglong، Zhuque و Baihu را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. محتوای انحصاری Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition همچنین شامل یک آیتم Shiji برای نمایش مکان درها بر روی نقشه کوچک است.

به مناسبت انتشار نسخه کامل Wo Long: Fallen Dynasty، استودیو Team Ninja برای تمامی خریداران نسخه پایه یک جایزه در نظر گرفته است. این دسته از بازیکنان می توانند در بازه زمانی 13 بهمن تا 10 اسفند (2 تا 29 بهمن) زره جنبو را دریافت کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین فیلم های اسپیلبرگ | ۲۵ اثر جذاب + امتیاز IMDB