بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 به تعویق افتاده است


Bungie رسما اعلام کرد که انتشار بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 تا ژوئن 2024 به تعویق افتاده است.

در روزهای اخیر شایعات مختلفی مبنی بر تاخیر در عرضه بسته الحاقی جدید Destiny 2 منتشر شده است، حال Bungie رسما تایید کرده است که انتشار بسته الحاقی The Final Shape برای بازی Destiny 2 تا تاریخ 2018 به تعویق افتاده است. 15 ژوئن 1403 (4 ژوئن 2024). محتوای جدید در ابتدا برای انتشار در فوریه 2024 برنامه ریزی شده بود، اما به نظر می رسد پیش فروش کمتر از انتظارات Bungie بوده است و بازخورد داخلی هنوز عالی نبوده است.

Bungie در بیانیه‌ای رسمی در رابطه با تاخیر Destiny 2: The Final Shape توضیح داد: «توسعه بسته‌های الحاقی به زمان بیشتری نیاز دارد تا دقیقاً به کیفیتی که انتظار داریم دست یابد. بنابراین زمان انتشار به تعویق افتاد. The Final Shape Pack در نظر گرفته شده تا اوج 10 سال داستان سرایی Destiny and Guardians را ارائه دهد. ما می خواهیم این ماجراجویی 10 ساله را جشن بگیریم. بنابراین، ما از این فرصت اضافی برای تحقق چشم انداز بزرگتر و جاه طلبانه تر استفاده خواهیم کرد. امیدواریم این مطالب برای سالیان سال به یادگار بماند و به خوبی به یادگار بماند. »

طرفداران Destiny 2 امروز می توانند محتوای جدید درون بازی به نام Season of the Wish را تجربه کنند. این فصل تا فوریه 2024 ادامه خواهد داشت و پس از آن Bungie آماده انتشار بسته الحاقی The Final Shape خواهد بود. این DLC برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلیرهای ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S قرار خواهد گرفت.

بخوانید  اضافه شدن Deathloop و چند بازی دیگر به سرویس Xbox Game Pass
تحریریه مجله بازی یک گیمر