تاریخ انتشار Dragon’s Dogma 2 چه زمانی اعلام می شود؟


کارگردان Dragon’s Dogma 2 فاش کرد که طرفداران باید منتظر تاریخ انتشار این بازی اکشن نقش آفرینی جهان باز باشند.

Capcom میزبان نمایش Dragon’s Dogma 2 در ساعت 00:30 روز چهارشنبه 17 آذر به وقت ایران خواهد بود. انتظار می رود که کپکام تاریخ انتشار Dragons Dogma 2 را به همراه گیم پلی بازی فاش کند و جزئیات بیشتری از بازی ارائه دهد، حال در میان آخرین اخبار بازی، با خبر شدیم که به طور رسمی تایید شده است.

Hideaki Itsunoکارگردان Dragon’s Dogma 2 تایید کرده است که تاریخ انتشار این بازی اکشن نقش آفرینی جهان باز طی یک نمایشگاه آینده اعلام خواهد شد. Hideaki Itsuno در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) درباره این ویترین اظهار نظر کرد: «زمان زیادی تا برگزاری این رویداد باقی نمانده است. فردا به طور رسمی تاریخ انتشار بازی را اعلام خواهیم کرد.

مدتی پیش، Dragon’s Dogma 2 توسط سازمان PEGI طبقه بندی شد که نشان می داد این بازی در تاریخ 3 آوریل 1403 (22 مارس 2024) منتشر شده است. این امتیاز نشان می دهد که این بازی برای افراد بالای 18 سال مناسب است و خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد. این احتمالاً همان کاری است که کپکام با فروش میلیونی خود روی آن حساب می کند.

Dragon’s Dogma 2 زمانی که برای پلی استیشن 5 منتشر می شود و ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه شخصی عرضه می شود. خوشبختانه، طرفداران برای انتشار جزئیات بیشتر در مورد بازی نیازی به صبر طولانی نخواهند داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Call Of Duty Mobile فصل 3 مهارت های اپراتور جدید، SMG و نقشه MP جدید را اضافه می کند