برنامه بلند مدت گوریلا گیمز برای Horizon; تایید توسعه بازی چند نفره سری


Jan-Bart van Beek از گوریلا گیمز اعلام کرد که سری Horizon برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت.

بر اساس اظهارات اخیر توسعه دهندگان استودیوی Guerrilla Games در کنفرانس Develop:Brighton، به نظر می رسد که پرونده سری بازی های Horizon به این زودی ها تمام نشده است. جان بارت ون بیکمدیر هنری Horizon Forbidden West در این کنفرانس اعلام کرد که گوریلا گیمز قصد دارد سری بازی های Horizon را برای مدت طولانی ادامه دهد و 16 برنامه در نظر دارد که 4 برنامه در پیش است. البته قرار نیست همه این پروژه ها بازی های ویدئویی باشند.

این برنامه‌ها احتمالاً با پروژه‌های آتی مرتبط با سری Horizon بازی‌های Gorilla، از جمله Elvi ماجراجویی تک نفره و بازسازی احتمالی Horizon Zero Dawn مرتبط است. Jan-Bart van Beek در اوایل سال جاری تایید کرد که ماجراجویی الوی در سری Horizon ادامه خواهد داشت. اگرچه این شخصیت احتمالاً همیشه به عنوان شخصیت اصلی مانند بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain ظاهر نمی شود.

توسعه دهندگان Horizon سرانجام در کنفرانس Develop:Brighton تایید کردند که بازی چند نفره Horizon در دست ساخت است. در گذشته ویدیوی گیم پلی این بازی چند نفره لو رفته بود و در شرح وظایف استودیو گوریلا نیز به توسعه آن اشاره شده بود. Jan-Bart van Beek اظهار داشت: همانطور که احتمالاً می دانید، ما در حال کار بر روی یک بازی چند نفره هستیم. او همچنین اعلام کرد که توسعه این پروژه یک کار جدید بزرگ برای استودیو است.

در حالی که ممکن است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های آینده Horizon باید مدت زیادی صبر کنیم، حداقل طرفداران می توانند مطمئن باشند که گوریلا گیمز به این زودی ها این سری را رها نخواهد کرد. در حال حاضر بازی Horizon Forbidden West را می توان به عنوان آخرین نسخه از این سری روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 تجربه کرد. مدتی پیش استودیو Guerrilla اعلام کرد که این بازی بیش از 8.4 میلیون نسخه فروش داشته است.

بخوانید  مجموعه لگو انحصاری Disney Villains یکی از بسیاری از معاملات لگو در هفته دایره بزرگ است.
تحریریه مجله بازی یک گیمر