مجموعه لگو انحصاری Disney Villains یکی از بسیاری از معاملات لگو در هفته دایره بزرگ است.

با اوج گیری کامل Target Circle Week، تعدادی از مجموعه های لگو اکنون با 30 درصد تخفیف به فروش می رسند، بنابراین زمان خوبی است که برای روزهای بارانی که به دنبال یک فعالیت سرگرم کننده هستید، چند جعبه تهیه کنید. یکی از قابل توجه ترین معاملات در حال حاضر این مجموعه انحصاری هدف، کیت Lego Disney Villain Icons است که برای جشن صدمین سالگرد دیزنی منتشر شده است. این مجموعه یک قطعه جذاب نوستالژی، از 130 دلار به 91 دلار برای اعضای حلقه هدف کاهش یافته است.

نمادهای شرور لگو دیزنی برای صدمین سالگرد تاسیس دیزنی
نمادهای شرور لگو دیزنی برای صدمین سالگرد تاسیس دیزنی

با بیش از 1500 قطعه، می توانید دو قاب VHS که به علاءالدین و زیبای خفته دیزنی، یک نوار VHS غیر کاربردی از پری دریایی کوچولو، کتابی شامل Beauty and the Beast، یک کارت بازی ملکه از قلب ها برای آلیس در سرزمین عجایب، ارجاع دارند، جمع آوری کنید. نه) سیب سمی برای سفید برفی، و یک ساعت جیبی به نمایندگی از کاپیتان هوک از پیتر پن. حتی برخی از جزئیات پنهان در اینجا وجود دارد، و پس از اتمام، مانند یک قطعه هنری لگو با تم یکپارچه سازی در قفسه شما قرار می گیرد. برای مینی فیگورها، Maleficent را در فرم های جادوگر و مبدل او، گاستون و جعفر دریافت خواهید کرد.

یکی دیگر از نکات برجسته فروش هدف، نمایشی است که جهش یافته مورد علاقه مارول، ولورین را جشن می گیرد. این مجموعه امکان بازسازی را فراهم می کند پنجه های معروف مرد ایکس و دستکش آبی از سری انیمیشن X-Men، و همراه با پنل توصیفی و پایه محکم است. کیت ساختمانی آدامانتیوم پنجه Wolverine نیز در انحصار Target است. دیگر کپی‌های جالب کتاب کمیک لگو شامل کلاه ایمنی نمادین Star Lord و این سفینه فضایی جالب از The Marvels است، در حالی که طرفداران هری پاتر می‌توانند مجموعه‌هایی را بر اساس Shrieking Shack و Diagon Alley انتخاب کنند.

بخوانید  دانشمندان راهی ساده برای معنا بخشیدن به زندگی کشف کرده اند

برای طرفداران جنگ ستارگان، یک معبد زیبا برای تمرین جدای وجود دارد و می‌توانید پارک ژوراسیک را با بازسازی مرکز بازدیدکنندگان نمادین، زمانی که توسط Velociraptors و T-Rex در پایان فیلم اول تسخیر شد، به خانه بیاورید. طرفداران سوپر ماریو می توانند چندین مجموعه الحاقی را برای نسخه های موجود خود انتخاب کنند – از جمله مجموعه پرنسس هلو انحصاری Target – و هر کسی که K-Pop را دنبال می کند، نمی خواهد BTS را به خانه بیاورد.

می‌توانید در این هفته چند تخفیف واقعی در مجموعه‌های لگو دریافت کنید، یا به عنوان یک هدیه برای خود یا به عنوان یک هدیه متفکرانه برای دوستان و خانواده.

Target Circle Week – بهترین معاملات لگو

تحریریه مجله بازی یک گیمر