برادران وارنر بازی های زنده را دو چندان می کند | در محل

اوایل این هفته، JB Perrette، مدیر بازی‌های Warner Bros Discovery، اعلام کرد که این شرکت در حال تنظیم استراتژی تجاری خود در فضای بازی کنسول “فرار” است. می پرسی چطور اتفاق می افتد؟ با افزایش کتابخانه بازی های زنده، موبایل و رایگان.

در اپیزود این هفته Spot On، Tamoor و Lucy در مورد اینکه آیا این روش خوبی برای برادران وارنر است تا از مجموعه IP های خود که شامل DC، Game of Thrones، هری پاتر و Mortal Kombat هستند، استفاده کند یا اینکه آیا بازی هایی را ایجاد می کند. t موجود است. ما می‌خواهیم از مدل‌های اقتصادی استفاده کنیم که با آن‌ها موفقیت بسیار کمی داشته‌ایم. با عناوین عظیم مبتنی بر IP مانند Wonder Woman و یک بازی کویدیچ هری پاتر در افق – و بازی Squad Suicide Squad: Kill the Justice League در گذشته نزدیک – ما فکرهایی در مورد چگونگی انجام همه اینها داریم. .

Spot On برنامه هفتگی خبری GameSpot است که در آن Tamoor Hussain سردبیر و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت وجود دارد. برخلاف اکثر برنامه‌های خبری، Spot On به جای جمع‌بندی مجدد همه اخبار، به یک موضوع واحد می‌پردازد. Spot On هر جمعه پخش می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Super Smash Bros. Nintendo Switch OLED Black Friday Bundle Is Available Now