بازی Risk of Rain Returns برای Nintendo Switch و PC معرفی شد

اولین نسخه از بازی Risk of Rain در سال 2013 برای رایانه های شخصی منتشر شد و سپس به پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان راه یافت. Risk of Rain Returns شامل بازماندگان جدید و “بهبود”، تصاویر بهبود یافته، پایگاه کد به روز شده و تعداد زیادی محتوای جدید است. عناصر دیگری مانند توانایی های بازمانده قابل تنظیم، هیولاها و حالت جدید و همچنین آیتم های جدید در بازسازی تایید شده اند.

دانلود فیلم آپارات

استودیو هوپو گیمز و شرکت گیرباکس از تریلر جدیدی از بازی Risk of Rain Returns رونمایی کردند.

چرخه گیم پلی بازی برای طرفداران Risk of Rain 2 آشنا است و با گذشت زمان سطح سختی آن افزایش می یابد. بازیکنان هنوز هم می توانند با جمع آوری و ترکیب توانایی ها تقریباً شکست ناپذیر شوند. می توانید انتظار داشته باشید که جزئیات بیشتری در مورد بازگشت خطر باران در آینده منتشر شود.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که استودیوی Hopoo Games و شرکت Gearbox Publishing با انتشار تریلر جدیدی از بازی سرکش Risk of Rain Returns، از نسخه بازسازی شده اولین نسخه Risk of Rain رونمایی کرده اند. این بازی در روز دوم رویداد تعطیلات Inside the House of Indies نینتندو به نمایش درآمد و در تاریخ نامعلومی در سال 2023 برای کاربران Nintendo Switch و PC در دسترس خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کیگان-مایکل کی در مورد یافتن صدای وزغ برای فیلم برادران ماریو