کیگان-مایکل کی در مورد یافتن صدای وزغ برای فیلم برادران ماریو

پس از یک تاخیر در سال 2022، این فیلم در تاریخ 5 آوریل اکران می شود. پرفروش‌ترین فیلم بازی ویدیویی تاریخ، Warcraft با 439 میلیون دلار است. هنوز رتبه‌بندی بعدی برای فیلم برادران سوپر ماریو در دسترس نیست، اما با توجه به قدرت ستاره‌ای و محبوبیت سری ماریو، انتظار می‌رود که این فیلم در گیشه‌ها قرار بگیرد.

مصاحبه کامل یک تماشای سرگرم‌کننده است و همچنین شامل بازیگرانی است که نقش ماریو (کریس پرت)، دانکی کونگ (ست روگن)، بوسر (جک بلک) و لوئیجی (چارلی دی) را بازی می‌کنند، درباره تجربه‌شان از ساخت فیلم صحبت می‌کنند. شوخی‌های بلک اند دی در مورد تبدیل کریستین بیل به شخصیت، و بازیگران همچنین درباره برخی از بازی ویدیویی Easter Eggs صحبت می‌کنند که بینندگان می‌توانند منتظر آن باشند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بازیگر Keegan-Michael Key صداپیشگی Toad را در فیلم بعدی Super Mario Bros بر عهده دارد، اما او چگونه صدای این موجود کوچک را پیدا کرد؟ در مصاحبه با فاندانگوکی گفت که سعی کرده یکی از دوستانش را کانالیزه کند و او را به عنوان نقطه شروع نزد سازندگان فیلم آورده است.

تریلر جدید فیلم Super Mario Bros در 9 مارس وارد شد و بسیاری از اکشن ها و ضرب و شتم های آینده را اذیت کرد.

ایده این بود که “تقریباً طوری رفتار کنم که انگار دارم یک بادکنک هلیومی را می مکم”، تا این تصور را داشته باشیم که صدایش را “نیشگون” می کند تا آن را بلندتر کند. پس از آزمایش صدا، کی یک یادداشت دریافت کرد که باید حتی بالاتر باشد، بنابراین او به رفتن و رفتن ادامه داد.

بخوانید  کریس ایوانز، اوبری پلازا و مارگارت کوالی در کمدی جدید اتان کوئن بازی می کنند.

“تلاش برای رسیدن به بالاترین حد ممکن و همچنان داشتن سطح مشخصی از راحتی در صدا. این یک تجربه واقعا سرگرم کننده و اکتشافی بود که سعی کنید نقطه شیرین را پیدا کنید و تلاش کنید تا آن ضربات را در جایی به دست آورید که احساس می کرد چنین خواهد بود. کی گفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر