ادغام نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی ها در آپدیت جدید پلی استیشن 5

این یک تغییر کوچک است، اما دسترسی بازیکنان را به مصنوعات آسان‌تر می‌کند. برای بازی‌هایی که نسخه فیزیکی آن‌ها را دارید، اگر روی پلی‌استیشن پلاس هستند، می‌توانید بدون قرار دادن دیسک بازی، آن‌ها را تجربه کنید. البته درک آن در ابتدا کمی سخت است، اما اگر آن را عملی کنید، آن را عملی می‌کنید. تو راحت گفتنی است در آپدیت جدید PS5 که دیروز منتشر شد، امکان یکپارچه سازی چت صوتی Discord نیز وجود دارد.

به‌روزرسانی جدید کنسول پلی‌استیشن 5 تغییراتی را ایجاد کرده است که اجرای نسخه دیجیتالی یک بازی را در صورت داشتن دیسک آسان‌تر می‌کند یا برعکس.

اکنون می توانید دیسک یک بازی را در پلی استیشن 5 خود قرار دهید و نسخه دیجیتال نصب شده آن را بدون نیاز به نصب نسخه فیزیکی تجربه کنید. این همچنین در مورد سایر بازی های دیجیتالی که سایر کاربران روی PS5 شما نصب کرده اند و شما دیسک را دارید نیز صدق می کند. برعکس، اگر نسخه دیسکی یک بازی را نصب کنید و سپس نسخه دیجیتالی آن را خریداری کنید، نسخه فیزیکی بدون قرار دادن دیسک قابل پخش است.

آخرین به روز رسانی سیستم برای کنسول پلی استیشن 5 یک تغییر کوچک اضافه کرده است که تجربه نسخه دیجیتالی یک بازی را در صورت داشتن دیسک آسان تر می کند و بالعکس. پیش از این وجود نسخه فیزیکی و دیجیتالی یک بازی در این کنسول مجزا در نظر گرفته می شد. اما این موجودیت در به روز رسانی جدید ادغام شده است.