بازی Pokemon Legends ZA برای سوییچ معرفی شد و در سال 2025 منتشر شد

Pokemon Presents امسال، به مناسبت روز پوکمون، با یک تیزر از بازی جدید Pokemon Legends که قرار است در سال 2025 منتشر شود، به پایان رسید. با عنوان Pokemon Legends ZA، بازی جدید در Lumiose City، پیکربندی اصلی Pokemon X و Y اتفاق می‌افتد. .

بر اساس این اعلامیه، ماجراجویی جدید حول یک طرح توسعه شهری متمرکز است که هدف آن تبدیل شهر به مکانی است که انسان ها و پوکمون ها بتوانند به طور طبیعی با هم زندگی کنند. تریلر با یک تیزر کوتاه برای Mega Evolutions به پایان می رسد که نماد نمادین مکانیک معرفی شده در X و Y را نشان می دهد.

در حال پخش: Pokémon Legends: ZA – تریلر رسمی

بازی قبلی Pokemon Legends، Arceus، در منطقه Hisui، که بعدها منطقه Sinnoh در Pokemon Diamond and Pearl نامیده شد، جریان داشت. این بازی در گذشته‌های دور اتفاق افتاد و اشکال پوکمون‌هایی که قبلاً دیده نشده بودند را نشان می‌داد. به نظر می رسد داستان ZA نشان می دهد که در دوران مدرن اتفاق می افتد. اما Legends: Arceus همچنین از فرمول سنتی پوکمون با مکانیک‌های رومینگ و ضبط آزاد که تا حدی در جدیدترین نسخه، پوکمون اسکارلت و بنفش استفاده شده بود، فاصله گرفت. بنابراین احتمالاً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Legends ZA در دنیای باز مشابهی اتفاق بیفتد.

ارائه Pokemon Presents امسال همچنین شامل به‌روزرسانی‌هایی برای بازی‌های در حال انجام مانند Pokemon Unite و Pokemon Sleep، یک تجربه جدید تلفن همراه Pokemon TCG و موارد دیگر بود. برای اطلاعات بیشتر، مطمئن شوید که جمع بندی ما از بزرگترین اعلان های روز پوکمون را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر