بازی رکوردشکنی Helldivers 2 ادامه دارد


Helldivers 2 اولین بازی سونی بود که به 100000 بازیکن همزمان در Steam رسید.

Helldivers 2 قبل از پرتاب امیدوارکننده به نظر می رسید، اما با صدایی که هیچ کس تصورش را نمی کرد، راه اندازی شد. این شوتر سوم شخص مشترک در زمان انتشار به 81000 بازیکن هم‌زمان رسید، که آن را به بزرگ‌ترین نسخه سونی در Steam تبدیل کرد که از God of War، Marvel's Spider-Man Remastered و Horizon Zeo Dawn پیشی گرفت. البته تعداد کاربران همزمان بازی همچنان در حال افزایش است.

طبق پایگاه داده SteamDB، در زمان نگارش این مقاله، اوج تعداد بازیکنان همزمان Helldivers 2 به 155926 نفر رسیده است. در حال حاضر این بازی تعداد بازیکنان بیشتری نسبت به Call of Duty، Grand Theft Auto 5، Team Fortress 2 و Granblue Fantasy: Relink (که اخیرا منتشر شده و موفقیت چشمگیری داشته است) دارد. Helldrivers 2 اولین بازی منتشر شده توسط سونی است که بیش از 100000 بازیکن همزمان در استیم دارد.

استودیوی بازی Arrowhead اخیراً به‌روزرسانی جدیدی را برای رفع برخی از مشکلات حاد Helldivers 2 مانند تصادفات و اشکالات در بخش دشمن منتشر کرده است. توسعه‌دهنده قصد دارد در آینده محتوای جدیدی را پس از راه‌اندازی منتشر کند تا محیط‌ها، دشمنان، اهداف و داستان جدیدی را به بازیکنان ارائه دهد. بازی Helldrivers 2 را می توان بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی بازی کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین تبلیغات بازی های ویدیویی در تمام دوران